BU BLOGDA ARA

7 Ekim 2014 Salı

The Balm Shady Lady // Luscious Lani

Blog yazmaya başlamadan önce the Balm markasından bir haberdim.Ne zaman ki blog okumaya başladım ve daha sonra blog yazmaya karar verdim, markanın ürünlerini almayı kendime neredeyse bir görev edindim.


İlk olarak meşhur Hot Mama allığı ve Nude Tude Far paletini aldım. Sonra bir kaç ürün daha ekledim koleksiyonuma ama başka bir far almamıştım.Günlük hayatta pek fazla far kullanmadığım için ihtiyaç duymamıştım.Sevgili arkadaşım +evre medusa benim risksiz ve gösterişsiz farları sevdiğimi bildiğinden geçen İzmir ziyaretimde bana Shady Lady/ Luscious Lani adlı tekli farı hediye etti.
Bu farın ambalajı da sağlam kartondan yapılmış ve mıknatıslı mekanizmaya sahip.Ambalaj kapağında bulunan ayna oldukça işlevsel. Bu far çantaya at çık ürünlerden..


Farın yapısı yumuşak ve kadifemsi.Fırçayla da parmakla da kolayca alınıyor.Tozutma sorunu fazla değil. Hafif ışıltılar barındıran farın pigmentasyonu oldukça iyi.Bazlı / bazsız her iki uygulamada da başarılı sonuç almak mümkün. Renk itibariyle 'joker' olarak kabul edilebilinir. Kaş altını aydınlatmakta da rahatlıkla kullanılabilinir.
Kalıcılığı iyi ama yağlı göz kapaklarında bir süre sonra bir miktar çizgilere doluyor.Bu görüntü ancak koca bir günün sonlarına doğru oluştuğundan fazla can sıkmıyor.Zaten far bazı kullanarak da sorunu kökten çözebilirsiniz.




Pigmentasyonunu ve rengini benim çok sevdiğim bu farı Gratis Mağazalarından satın alabilirsiniz. 

Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)