BU BLOGDA ARA

21 Ekim 2014 Salı

Rimmel London Scandaleyes Maskaralar // Retro Glam & Rockin' Curves

Çok uzun bir zaman önce #watsonsturkiye tarafında gönderilen paketlerden çıkan iki maskaradan bahsedeceğim bugün. Bunlar Rimmel London Scandaleyes Retro Glam ve Rockin' Curves. Ürünler hala satıldığı için gecikmiş de olsam yazmak istedim.


Retro Glam da Rockin' Curves de tombik ve şirin ambalajlı, sentetik kıllardan oluşan yine tombul fırçalı maskaralar.İkisinin rengi de oldukça siyah ve renk vermeleri başarılı.


Rimmel London Rockin' Curves Sentetik kıllardan oluşan kıvrımlı fırçasıyla Avon Mega Effects maskaradan sonra kullandığım en ilginç fırçalı maskara.İlk başlarda kullanmakta zorluk çeksem de, kıvrımının çukurda kalan kısmını kirpik diplerine yerleştirerek kolayca uygulamak mümkün.Tek katta bile yoğun renk veren ve ikinci katı uygulamaya müsait olan maskaranın kirpikleri belirginleştirme ve kıvırma yeteneğini sevdim.Belirginleştirme diyorum çünkü yoğun hacim vermiyor bence.Kirpiklerimi uzattığını da düşünmüyorum.Gün içinde dökülme, bulaşma yapmayan maskara kıvrım verme iddiasını gerçekleştiriyor.Bu yüzden tercih edilebilir.  


Rimmel London Retro Glam ise standart kıl fırçası olan bir maskara. İri fırçasıyla uygulaması kolay, kirpiklere bir miktar hacim veren ve kirpikleri birbirine yapıştırmayan bu maskara günlük kullanım için oldukça ideal.Ama gün sonuna doğru az da olsa dökülme yapması maskaranın eksi özelliği.

 Rockin' Curves tek kat.

Bu iki maskara arasından Rockin' Curves'ü daha çok sevdim. Her iki maskara da alın diye önerebileceğim kadar iyi değiller ama denenebilirler.

Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)