BU BLOGDA ARA

9 Ekim 2014 Perşembe

Pure Beauty White & Bright Yüz Temizleme Köpüğü

Önceleri sadece Sebamed likit yüz temizleme ürününü kullanan bir bünyeydim. Ama son iki yıldır bir çok temizleme ürünü kullandım, hala da yeni ürünler deneme peşindeyim :) Denediğim ürünlerden biri de #watsonsturkiye  aracılığıyla tanıştığım Pure Beauty Temizleme Köpüğü oldu.


Pure Beauty markası Kore menşeili bir marka.Ürün yelpazesi de oldukça geniş. Markanın kozmetik ürünlerinden CC ve BB kremlerini de deneyip yorumlamıştım.Bu ürünün ambalajı da diğer ürünlerde olduğu gibi sade.Ürünün kolay sıkılabilen ve baş aşağı devrilmeden durabilen özellikteki ambalajını da sevdim.



White & Bright Temizleme Köpüğü içinde pembe granülleri olan kremsi yapıda bir ürün. Islatılan cilde dairesel hareketlerle uygulamak gerekiyor.Granüllerin peeling etkisi yok, uygulama sırasında onlarda parçalanıp gidiyor.Ürün köpürmüyor, bu yüzden bana başlarda cildi temizlemiyor gibi gelse de ardından uyguladığım tonikleme işlemi bana yanıldığımı gösterdi.Ürünün cildi arındırma ve aydınlatma özelliğini sevdim lakin cildimi biraz gerdi. O gıcır gıcır hissi sevdiğimi söyleyemeyeceğim.



Köpüren ürünleri daha çok sevdiğim için öncelikli tercihim olabilecek bir ürün değil ama temizlemesi yeterli ve işlevsel olduğu için tercih edilebilir. Siz de denemek isterseniz ürünü Watsons Mağazalarından temin edebilirsiniz.

Sevgiler..

1 yorum:

  1. ben cildim yüzünden hiçbir ürün kullanamıyorum ama Pure Beauty ürünelrini çok duydum özellikle CC kremini alıp denemek istiyorum, güle güle kullan tatlım...

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)