BU BLOGDA ARA

29 Ekim 2014 Çarşamba

Pastel ProFashion Ruj Paleti & Matte Ruj // Summer Fever & Hot Fuchsia

Pastel Kozmetik'in bir süre önce gönderdiği paketten bahsetmiş ve #pastelprofashion paletten şuradaki yazımdan bahsetmiştim. Ruj paleti ve ve mat ruj incelemesi de bugüne kaldı.Hepsini topluca yazmamamın sebebi far paletini 1 Taşla 2 Kuş köşemde değerlendirmiş olmamla alakalı.


Öncelikle ruj paletinden başlamak istiyorum.Daha önce ruj paleti kullanmamış biri olarak ürün elime geçtiğinde neyle karşı karşıyayım bilemedim. Ruj paletlerini genel olarak kullanışsız bulduğum için almaya yanaşmamıştım. Benim için yeni bir deneyim oldu :)
Paleti görsel olarak sevdim, aynasını ve fırçasını da kullanışlı buldum.


Paletin adı Summer Fever.Tamda yaz renklerinden oluşan bu palete verilecek isimmiş! Paletteki ilk üç renk şeftali tonlarda,renkler birbirine çok benzese de dudakta duruşları farklı.Son renk yumuşak tonlu bir kırmızı.


Islak görünümlü ve dudağı kurutmayan rujlar tek seferde renklerini verecek kadar pigmentli değiller. Ama fırçayı rujun üstünde biraz fazla gezdirince iyi performans almak mümkün.Gerçi fırçayı okuduğum bir çok blogda uygulama yapmak yeterli bulmamışlar ama ben aksi kanaatteyim.Fırçayı rujların üstünde iki taraflı olarak 4-5 kez gezdirip uygulama yaptığımda ruju güzel bir şekilde uygulamış oluyorum.


Renklerden şeftali tonlu olanlar dudak kusurlarını belli etmeye müsait,kırmızı olan ise daha örtücü, kusurları gizleyebiliyor. Kalıcılıkları çok iyi değil, gün içinde tazelemek şart. Bu ruj paletini 4 renk ruju bir arada kolayca çantamda taşıyabildiğim ve renklerini sevdiğim için sık sık kullanıyorum.Çantamın vazgeçilmezi haline geldi diyebilirim. Hem renkleri karıştırarak kendime özel rengi de elde edebiliyorum.


İkinci renk..


Profashion serisinin mat rujlarından Hot Fuchsia ise soğuk tonlu bir pembe. Normalde renk olarak kullanmaya cesaret edemeyeceğim bir tonu var, kendim almaya gitsem bu renge asla yaklaşmazdım, size yazabilmek için denediğimde ise rengin aslında korkulacak bir renk olmadığını fark ettim ve ruju sıkça ve rahatlıkla kullanıyorum.


Rujun sürümü kolay,rengini tek geçişte veriyor. Her mat bitişli ruj gibi dudağı kurutuyor ama o kadar minumum düzeydeki altına nemlendirici bir ürün uygulama isteği hiç duymadım. Rujun renginden sonra en sevdiğim yanı kalıcılığı oldu.Sabah 7'de sürdüğüm ruj 12'de neredeyse aynen duruyor,hal böyle olunca gün içinde bir kez ruj tazeleyerek günü kurtarmak mümkün,ne büyük keyif :) 

Ruj paletini kalıcılık açısından çok başarılı bulmasam da, renklerini ve yumuşak dokusunu sevdim ve 4 ruju bir arada taşıyabildiğim için çantamdan ayırmadığım bir ürün haline geldi. Matte serisi gerçekten başarılı, Hot Fuchsia herkese hitap etmeyebilir ama diğer renkleri denenesi,göz atmanızı tavsiye ederim.

Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)