BU BLOGDA ARA

13 Ekim 2014 Pazartesi

Me, Pink & Dots // Nail Art

Pembe rengi çok seviyorum. Bazı tonları sakin ve sevimli, bazı tonları seksi ve kadınsı,çok kullanışlı bir renk.Ben de bu güzel rengin neredeyse her tonunda ojeye sahibim.Bugün de Golden Rose'un içinde mor gri yansımaları olan yanar döner ojesini kullanarak yaptığım çalışmayı sizlerle paylaşacağım.


Amacım ojeyi tanıtmak olduğu için aslında 4 tırnağıma sürerek ojeyi içinize işletecek bir çalışma yapmayı istiyordum ama aynı çalışmayı 4 kez yapıp istediğim güzel sonucu elde edemeyince pes edip bu basit çalışmayı yaptım.İrili ufaklı noktalama aleti kullanarak basit bir dotticure ile rengi biraz daha hareketlendirmiş oldum.


Oje hakkında bir kaç şey söyleyecek olursam; flat fırçası yardımıyla kolayca sürülen,incecik yapılı akışkan bir oje.Fırça izi bırakmıyor.Kapatıcılığı iki katta yeterli geliyor.Kuruma hızı da iyi.Mor-gri yansımaları olan renk ise yaz için tam isabet bir renk! Ojeyi gerçekten çok sevdim <3



Oje ve çalışmayı nasıl buldunuz, düşüncelerinizi paylaşın benimle.


Nude oje: Note Kozmetik 
Pembe oje: Golden Rose
Gri oje: Color Club 
Çalışma Yardımcıları: Farklı Boyutlarda Noktalama Aletleri

Sevgiler..

2 yorum:

  1. This is super sweet - I love it!

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuş nail art resmen bir sanat becerebilenlere hayranım ben yapamıyorum :) takibe aldım bloğuma beklerim pembemakyajcantam.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)