BU BLOGDA ARA

18 Ekim 2014 Cumartesi

L'oréal Paris Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu

Bioderma H2O furyasının devamı niteliğinde piyasa yeni yeni makyaj temizleme suları çıkmaya başladı.Hatta ben daha Loreal'in makyaj temizleme suyunu yazamadan piyasaya bir çok ürün çıktı.


Daha önce Bioderma'nın H2O'sunu da kullandım ama herkes kadar sevdiğim bir ürün olmadı maalesef.Sıradan bir makyaj temizleyicisi olarak bitti gitti.Bu ürünü de ilk çıktığı zaman H2O'ya rakip olarak görüldüğü için denemek üzere aldım. Bu tarz suların bence tek avantajı makyajı sildikten sonra yıkama isteği uyandırmıyor olması. Bu üründe hipoalerjenik yapısıyla cildi germeden, kurutmadan,tahriş etmeden temizliyor.Makyajın neredeyse tamamını ciltten uzaklaştırıyor. Makyajdan kastım; BB yada CC krem, pudra ve allık. Daha ağır makyajları çıkarmakta ne kadar etkili olur deneyimlemedim çünkü çok uzun süredir fondöten kullanmıyorum. Ciltte kalan kısmını da köpürterek yıkayıp arınıyorum.Ama ardından üşenip yıkamadığım zamanlar da olmadı değil,böyle zamanlarda tek fark ikinci kez cildimi siliyor olmam.Ürünün kendisi kalıntı bırakmadığı için rahatsızlık veren bir durumla karşılaşmadım.



Göz makyaj temizlemekte de çoğu zaman bu suyu kullanıyorum.Yağlı olmayışı,gözlerimi yakmayışı tercih sebeplerimin başında geliyor. Bir çok maskarayı,eyeliner da kullanarak yaptığım makyajları çıkarmakta kullandım.Performansı orta ve ortanın biraz üzerinde desem hata yapmış olmam.

İçerik olarak Bioderma'nın daha iyi olduğunu bilsem de, fiyat ve performans açısından bu ürünü başarılı bulduğum için bu ürünle devam edeceğim, tabii yeni ürün deneme merakıma yenik düşmezsem :)

Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)