BU BLOGDA ARA

2 Ekim 2014 Perşembe

Benefit They're Real Maskara

Benefit'in en güzel makyaj gülümsemedir temalı yarışmasına katılıp 2.olmuştum. Kazandığım hediyelerden biri de deneme boy They're Real maskara oldu.Uzunca bir zaman kullandığım maskarayı yorumladığım yayını taslaklarda unutmuşum.Daha güzel görseller ekleyip, yazıyı düzenleyip yayına aldım.

Bu maskaradan da Benefit the Pore Fessional'dan memnun kaldığım kadar memnun kaldım.Genel olarak tüm özelliklerini sevdiğim bu maskara fırçası ile benden ilk ve en önemli puanını kapıyor.Fırça plastik -ki bu tarz fırçaları çok sevdiğimi blogumu okuyan herkes eminim öğrendi-,ve tarak gibi. Aplikatörün, ucu da dahil, uzunlu kısalı çıkıntıları var.Fırçası sayesinde uygulaması kolay,kirpikleri tek tek ayırıp uzatıyor.Ucundaki kısım sayesinde kısa kirpiklere ulaşmak da mümkün oluyor.Ve bu kısımla uygulama yapınca maskaranın volüm verme yeteneği artıyor.Bir takma kirpik etkisi yaratmıyor ama volüm verme konusunda başarılı olduğu yadsınamaz bir gerçek.



Simsiyah, parlak renkli olması maskaranın bir diğer güzel özelliği.Yapısı kat kat uygulanmaya müsait. Kirpiklerde zamanla ağırlaşma yapmıyor.Dökülme,akma,topaklanma sorunları da yok. Maskaranın tek olumsuz yanı çıkarmanın fazlasıyla zor olması.Hangi makyaj temizleyicisini kullanırsam kullanayım illahaki kalıntı kalıyor.




Ürünün normal boy fiyatı 74 TL gibi bir şey. Oldukça başarılı bir ürün ama benim kirpiklerimde en ucuz ve orta halli maskaralar da iyi sonuç veriyor.Bu yüzden ben tekrar gidip almayacağım.Ama maskara arayışı içindeyseniz Sephoralar'da deneyip beğenirseniz bir They're Real edinebilirsiniz.

Sevgiler..

1 yorum:

  1. benim çok beğendiğim bir maskara değil bu normal bir maskara sürmüşüm gibi sonuç alıyorum..

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)