BU BLOGDA ARA

26 Eylül 2014 Cuma

Palmolive Body Butter Şeftali Büyüsü & Kahve Hazzı

Palmolive son zamanlarda çıkardığı yeme isteği uyandıran duş jelleriyle oldukça adından söz ettiriyor.Ben bu mis kokulu duş jellerinden almıştım ama seriye eklenen iki yeni ürünle de tanışma fırsatım oldu.


Serinin iki yeni üyesi Kahve Hazzı ve Şeftali Büyüsü. İki üründe kremsi yapıda ve tahmin edersiniz ki misler gibi kokuyor.


Şeftali Büyüsü; %100 doğal şeftali suyu içeriyor. Kapağı açtığınızda buram buram şeftali kokusu yüzünüze çarpıyor resmen. Köpürmesi oldukça iyi.Verdiği temizlik hissini de yeterli buldum. Kokusu kalıcı değil, duşta büyük keyif ama çıkınca kokuyu alamıyorsunuz.


Kahve Hazzı; ise %100 doğal kahve çekirdeği özü içeriyor. Ayrıca bu duş jelinin içinde minik (kahve çekirdeği parçaları olduğunu düşünüyorum) partiküller var. Bu duş jeli de güzel köpürüyor, cildi germeden güzel temizliyor.Bunun kokusu daha yoğun,daha güzel ve biraz daha kalıcı.

İki ürünü de sevdim,ama Kahve Hazzına bayıldım.Gerçekten müthiş bir kokusu var. SLS içermesi büyük bir eksi olsa da bu duş jellerinden Kahve Hazzı'nı kesinlikle denemelisiniz.


*Tanıtım Ürünüdür.


Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)