BU BLOGDA ARA

23 Eylül 2014 Salı

Otacı Bitkisel Saç Şekillendirici // Yumuşak - Orta

Belimdeki saçlarımı yaklaşık 2 ay önce bir cesaret neredeyse küt kestirmiştim. O zamandan beri de saç bakım ürünlerine ve saç şekillendirici ürünlere fazlaca ilgi duymaya başladım. Hele ki ne zaman saç boyumu iyice kısaltıp tam küt hale getirttim bu ürünlere olan ihtiyacım daha fazla arttı. Otacı bitkisel saç şekillendirici de bu değişim sürecinde en son aldığım ürünlerden biri.


Bu ürünü Nihanperi'nin Nihanperi Öneriyor instagram köşesinde görüp almaya karar verdim.Saçlarım çok sertleşsin istemediğim için tercihimi yumuşak - orta kıvamlı üründen yana yaptım.Ürün pompalı, kullanışlı plastik bir ambalajda.Pompa ayarı iyi, dilediğiniz kadar ürünü kolayca alabiliyorsunuz. Ürünün yapısı jöle kıvamında ve renksiz. Kokusu yok.


Elime sıktığım ürünü iki avucuma dağıtıp,fazla ıslaklığı alınmış saçıma,saçlarımı yukarı doğru kavrayarak uyguluyorum. 2-3 pompa benim tüm saçıma yetiyor,malum kestir kestir bir avuç kaldılar :) Saçları parlak ve canlı gösteren ürünün saçı tutuşu gayet iyi, çok fazla sertleştirmeden verilen şekli güzel koruyor.Benim saç şekillendirmede dikkat ettiğim bir diğer durum ise ürünün hacim verme yeteneği. Saçlarım ince telli ve miktar olarak da az olduğu için hacim benim için çok önemli.Bu ürünü de yeni kestirdiğim saçlarıma istediğim hacmi vermede yeterli buldum.
Ürünün saçı tutuşu gayet iyi demiştim, tüm gün verdiğim şekli ve hacmi koruyor fakat gün içinde hafif bir elektiriklenme (tülerme) sorunu yaşıyorum. Neyse bir kaç kez hafifçe ıslatarak bu sorunu çözebiliyorum.


Bitkisel içeriklerle zenginleştirilmiş (civanperçemi,ısırgan,papatya özleri), alkol, silikon,mineral yağ,boyar madde içermeyen bu saç şekillendiriciyi ben oldukça sevdim. Tekrar alabileceğim ürünler arasına hızlıca giriş yaptı. Fiyatı 8-10 Tl arasında değişiyor. Fiyat performans açısından da başarılı bulduğum ürünü gönül rahatlığıyla tavsiye ederim.

Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)