BU BLOGDA ARA

16 Eylül 2014 Salı

Maybelline EyeStudio Lasting Drama Jel Eyeliner // Kahverengi

Eyeliner çekmeyi yeni öğrenen ve hala tam anlamıyla o mükemmel eyelinerı çekememiş bir olarak 'kolay çekilen' eyeliner arayışımı sürdürüyorum.Daha önce kullandığım ve kolay çekebildiğim eyelinerları bloga yazmıştım. Jel eyelinerları biraz daha kolay çekebiliyorum sanırım yada o günkü moduma bağlı :) Neyse neyse, konuyu fazla sulandırmadan blogun bugünkü konuğu hakkında yazmaya başlayayım..


Maybelline Jel eyelinerın bir çok yerde güzel olduğunu okuyunca kahverengi olanını almaya karar vermiştim. Kadınlar Günü indiriminden de faydalanıp almıştım. Kahverengiyi tercih etmemin sebebi siyah eyelinerın bende çok çiğ durduğu kanısına varmam oldu. Hem başka bir renk denemek daha keyifli olabilir diye düşündüm.(Çenem çok düşük bugün :p ) 
Bu eyeliner o kadar övgüyü boşa almamış bence.Ambalaj kalitesi yüksek, ürün sevimli şık cam bir kavanozda yer alıyor.Kutusundan bir de uygulama yapmak için fırça çıkıyor ki bazı ürünlerde olduğu gibi öylesine konmamış bir fırça bu.
Eyeliner yumuşak yapısı sayesinde fırçaya kolay alınıyor ve kolay uygulanıyor.Fırça ile ister kalın, ister ince istediğiniz gibi uygulama yapmak mümkün. Rengi tam kahverengi,içinde minicik simler var. Pigmentasyonu oldukça iyi tek katta biraz solgun duruyor ( ama ben tek kat halini seviyorum), ikinci katta daha tok ve koyu bir kahve renk elde edilebiliniyor.İkinci katı uygularken alttaki katın silinmesi gibi bir durum söz konusu olmuyor, çünkü çabuk sabitleniyor.



Buraya kadar hakkında söyleyecek tek bir kötü yanı olmayan bu eyelinerın en en çok sevdiğim özelliği ise kalıcılığı oldu.8-9 saat gözümde kaldığı ve göz kapaklarım nispeten yağlı olduğu halde akma bozulma yapmadı.Unutup gözümü ovduğumda bile bozulmadan kalması takdir edilesi <3 Çıkarması da zahmetsiz olan bu ürünü çok çok sevdim.


Kahverengi rengi siyaha göre daha doğal bulduğum ve makyajda 'iddiayı' kendime pek yakıştıramadığım için genelde elim bu eyelinera gidiyor. Her sürdüğümde sonuçtan aynı oranda memnun kalıyor ve işte bu yaa! diyorum. İlk indirimde diğer renklerini almayı düşündüğüm bu eyelinerı sizlere de gönül rahatlığıyla tavsiye ediyorum. (Fiyatı: 24 TL)

Sevgiler..

2 yorum:

  1. Ben bunu hep yapıyorum :) Sürekli baktığım bloglara abone olduğumu sanıyorum ama meğerse değilmişim.Neyse az önce bu küçük hatayı düzelttim ve asıl konuma dönüyorum :D Öncelikle güle güle kullan canım. Maybelline Jel eyelinerlarına bende bayılıyorum.3 tane aldım ama en çok sade siyahını kullanıyorum.Çünkü diğerleri renklerini biraz soluk veriyor. Kalıcılık ve fiyat olarak değerlendirirsek tabiki fiyatları çok uygun ve güzeller. Eğer bundan sonra hep kahverengi kullanırım dersen kesinlikle ve kesinlikle MAC Dipdown a bir şans ver derim. Dönüp dönüp tekrar alacağım eyeliner kendisi.Hatta öyleki ben Blacktrack den daha bile çok sevdim kendisini.Kalıcı yağ gibi ve çok hoş acı bir kahve.Asla soluk değil.Aklında bulunsun.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. aradığım eyeliner tam olarak bu. bende siyah rengin bende çok çiğ kaldığını düşünüyorum.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)