BU BLOGDA ARA

30 Eylül 2014 Salı

Inspired by Fashion # 16 - So Ethnical // Nail Art

Nail art çalışması yapmayalı epeyce bir zaman oldu, oje kokusunu özledim resmen.Hiç bir şeye vakit ayıramıyorum ama sanki hiç bir şey de yapmıyormuşum gibi hissediyorum. Hayatımın buhran dolu anlarını şu sıralar renklendiremiyorum ama taa 1 ay önce yaptığım bu nail artı paylaşarak belki sizin gününüze bir nebze de olsa renk katabilirim :)


Başlıktan anlayacağınız gibi bu çalışmayı gene bir kıyafetten esinlenerek yaptım. 2 tırnağıma beyaz oje, diğer 3 tırnağıma mavi oje sürerek çalışmaya başladım.Beyaz olan tırnaklarıma kırmızı renkte iç içe geçmiş 'ok başı' gibi şekiller çizdim.Kurumalarını bekledikten sonra noktalama aleti kullanarak çıkıntı efektini verdim. Yüzük parmağıma ise beyaz kutucukları çizip içine de ortası kare şeklinde boş kalacak şekilde mavi kutucukları çizdim. Simli top coat ile çalışmayı bitirdim.






Etnik figür takıntımın en güzel örneği olduğunu düşündüğüm bu çalışmayı ben çok sevdim.Umarım siz de benim kadar sevmişsinizdir.


Sevgiler..

2 yorum:

  1. Şu nail artı bir çözemedim ben ne güzel yapıyorsun eline sağlı canım ama ben bir ojenin üstüne diğer oje ile şekil yapamıyorum yapsam da seninki gibi net düzgün ve zor şekilleri beceremiyorum..

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)