BU BLOGDA ARA

3 Eylül 2014 Çarşamba

Inspired by Fashion # 14 Glitter Days // Nail Art

Ayy yay! Uzun zamandır moda esintili tırnaklar köşeme yazamıyordum.Sonunda bir kaç çalışma yaptım ve en basitiyle yayına başlamaya karar verdim.


Uzun zamandır siyah oje sürmüyordum.Bu çalışmanın en büyük bahanesi siyah oje kullanacak olmam oldu. Pinterest'ten bulduğum ve nail art çalışmaya uygun olduğunu düşündüğüm bir elbiseden esinlendim. Gene üç farklı desen uyguladım tırnaklarıma. Bai parmağım ve en küçük parmağıma siyah oje sürüp,altın üçgenler çizdim. Yüzük parmağıma üçgenleri yaparken kullandığım altın sarısı ojeyi sürdükten sonra deseni çizmeye geldi sıra.Beyaz baz üzerine ince uçlu fırçayla iç içe geçmiş iki üçgen çizdim ve içlerini gene altın sarı ojeyle boyadım. İşte bu kadar!









Yapması çok basit ve çok sıradan bir çalışma oldu ama ben sevdim ya siz? 

Sevgiler..

4 yorum:

  1. WOW - this is a perfect match - and I love both the nails and the dress .)

    YanıtlaSil
  2. Heey, fotograflari incelerken acaba nasil bir elbiseydi diye dusunuyordum ki en sona koymussun zaten :) cok guzel ve uyumlu olmus bence, ellerine saglik :)

    YanıtlaSil
  3. Müthiş bir uyum olmuş bayıldım:)

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel olmuş:)
    Bana da beklerim... http://resimdefterimm.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)