BU BLOGDA ARA

8 Eylül 2014 Pazartesi

Bitenler & Çöpe Gidenler

Uzun zamandır yazmadığım bitenler postu zamanı geldi çattı. Çok fazla bir şey bitiremedim ama BB krem bitirdiğim için kendimi kutluyorum :) 


Saç bakım ürünleriyle yazıya başlayacağım.Daha önce yazısını yazdıklarımı başlıklara tıklayarak detaylı okuyabilirsiniz.(Kalın olarak yazdıklarım tıklanabilir link içerir)


HC Hair Care Volum Veren Şampuan: Severek kullandığım temiz içerikli bir şampuandı.Normal saçlar için olanını aldım bile.Denemem için gönderilen ürünler bitince onunla yoluma devam edeceğim.(Umarım bu süreçte, şampuan deneyeceğim derken, saçlarımı elime almam :/)
Prozinc Baby Şampuan: Mutlaka bu şampuanı almam lazım diyeceğim bir şampuan değil ama alınabilir.
HC Hair Care Complex: Kullandığım en başarılı saç bakım yağı.Kendime tekrar aldım, kardeşim ve arkadaşlarının da kullanıp memnun kaldığı bir ürün oldu. Bittikçe alıyorum, alacağım.
Elidor Saç Köpüğü-Belirgin Bukleler: Sıradan bir köpük olarak kullandım bitirdim,ayırt edici bir özelliği yok.


I Love Rashberry & Blackberry Duş Jeli: Kokusuna bayılarak kullandım.Köpük köpük, mis kokulu banyo keyfi için ideal bir duş jeli.Alınabilir. 
Eyüp Sabri Tuncer El ve Vücut Losyonu: Nefret ettim!Postunun altına firmanın çalışanlarından olduğunu düşündüğüm iki kişi yorum bıraktı,hatırları kalmasın diye bitirmeye çalıştım ama yarısına gelmeden pes ettim. Öylece çöpe gidecek. 


Skin 79 Smart Clear Yüz Yıkama Jeli: Başarılı bir üründü,severek kullandım.Alınabilir.
Yves Rocher Kayısılı Peeling: Güzel bir peeling.Alınabilir. Ben tekrar almaya gittiğimde yoktu, İzmir'e gidene kadar da yenisini alamayacağım için Acnecinamide Peeling Scrub kullanmaya başladım. 


Garnier BB Krem - Yağlı Ciltler İçin: Uzunca süre kullandığım güzel bir BB kremdi.Bitirme projeme alıp,bozulmadan bitirmeyi başardım. Shangpree BB krem almayı düşünüyorum o yüzden bunu almayacağım ama alınabilir bir ürün.
Rimmel London Lash Accelerator Endless Maskara: Çok çok seviyorum. Kirpiklerimi tek tek ayırıp,belirginleştiriyor. Elimdeki maskaralar bitince kesinlikle bunu alacağım.

Benim Ağustos ayında bitirdiklerim bunlar. Stokculuk huyumdan vazgeçebilirsem bitirdiklerimin yerine yenilerini de alma keyfini yaşayabileceğim,umarım :) Peki Ağustos ayı sizden hangi kozmetiklerinizi alıp götürdü? Bu ürünlerden kullandıklarınız var mı? Paylaşın benimle..

Sevgiler..

3 yorum:

  1. Bitenler yazılarını çok seviyorum:) Stokçuluktan zor kurtuldum ama kurtuldum tavsiye ediyorum daha ferah oluyo insan:) Bitenin yerine istediğin ürünü alma keyfini de yaşıyosun hem:)

    YanıtlaSil
  2. Tebrikler tatlım gelsin yeni yeni Ciciler:))

    YanıtlaSil
  3. Blogunda mim yaptım, seni de mimledim. Cevabını bekliyorum:-) http://kisacasiherseyburada.blogspot.com.tr/2014/09/mim6-karsk-mim.html

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)