BU BLOGDA ARA

17 Eylül 2014 Çarşamba

Banana Republic // Nail Art

Yaz geldi rengarenk meyveli tırnaklar çok moda oldu.Meyveli tırnak modasına, çok sevdiğim bir meyve olan muzla katıldım bende.

Sarı renge çok uyacağını düşündüğüm için baz oje olarak bu turkuaz ojeyi seçtim.Baz ojeyi uyguladıktan sonra muzların iskeletini önce beyaz ojeyle çizdim.Çünkü sarı oje bu turkuaz bazın üzerinde belli olmayacaktı.Muzları sararttıktan sonra siyah ojeyle çerçeveleyip çalışmayı bitirdim. Kolay değil mi?


Yüzük parmağıma bir maymun yapacaktım ama kahverengi ojelerimin hiç biri yanımda değildi o yüzden tırnaklarıma sadece muz cumhuriyetini kurabildim,kral tatilde!


Baz Oje: Flormar Jelly Look JL10 Turquiose Green
Sarı Oje:  Golden Rose Nail Art Ojesi 115
Çalışma Yardımcısı: İnce Uçlu Fırça

Çalışmayı sevdiniz mi? Paylaşın benimle.. 

(Not: Çalışma ve yazı 3 ay öncesine aittir)

Sevgiler..

6 yorum:

  1. Her yeni çalışman bir öncekinden daha güzel oluyor ve ben her seferinde hayranlıkla izlyorum seni :)

    YanıtlaSil
  2. Hem model çok güzel hem de renklere bayıldım. Denk gelirsem flormarı bende alıyım rengi çok tatlıymış :)
    Bu arada bende bloguma beklerim
    Sevgiler :)
    www.denemedenalma.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Flormarın bu serisi çok başarılı rengi de beğendiysen al bence de :)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)