BU BLOGDA ARA

29 Eylül 2014 Pazartesi

1 Taşla 2 Kuş # 2 - Pastel Profashion Far Paleti - 201 Numara

Son zamanlarda bloga pek vakit ayıramıyorum.Bu durumdan fazlaca rahatsız olsam da biraz daha böyle süreceğe benziyor. Hazır fırsat bulmuşken Pastel ProFashion serisinden 201 numaralı far paletinden bahsedeyim istedim.

Bu 4'lü far paleti  geçtiğimiz günlerde Pastel Kozmetik'in gönderdiği paketten çıktı.Pakette Nude serisinden 2 oje (seriden bir ojeyi şurada yorumlamıştım), Matte serisinden bir ruj ve 03 numaralı Summer Fever ruj paleti de vardı.Onların yazısı da sonra gelecek.


1-GÖZ FARI
ProFashion Far paleti;3 mat 1 ışıltılı fardan oluşan nude sevenlerin çok hoşuna gidecek bir far paleti. 1 numaralı far kaş altını aydınlatmakta rahatlıkla kullanılacak mat bir far. 2 numaralı far ise grimsi kahve bir far.Ben bu farı tüm göz kapağıma baz renk olarak uyguluyorum. 3 numaralı far ise gri simleri olan bir far.Son far ise kızıllık içermeyen kahve tonlu bir far. Gölgelendirmede sıkça kullanıyorum.


Farların yapıları yumuşak, renkler kullanışlı, pigmentasyonları ortadan - iyiye değerlendirilebilir. Kalıcılıkları far bazı ile daha da artırılabilir ama ben bazsız da kalıcılıklarını yeterli buldum.Fırçayla alınırken hafif bir tozutma problemi var. Simli olan dışında diğer üçünde dökülme problemiyle karşılaşmadım. 


2.KAŞ FARI
Farlardan dördüncü olan kızıllık içermeyen bir kahve olduğundan kaş farı olarak da kullanılabilir.Ben muhtemelen bu farı sıklıkla kaş farı olarak kullanıp bitireceğim. Bir çoğunuz da bu şekilde kullanabilirsiniz :)



Yapısal olarak sevdiğim, mat farlardan oluşan bu palet 14.90 TL'lik fiyatıyla, fiyat performans açısından başarılı buldum. İnceleyip almak isterseniz Pastel Shop'a göz atabilirsiniz.

Sevgiler..

5 yorum:

  1. Bu paletin renklerino her gordugumde bayiliyorum. Gule gule kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Renkleri çok doğal olduğu için ben de çok sevdim <3

      Sil
  2. Uygun fiyatlı çok kullanışlı bi far paletiymiş, gözüm vardı ne zamandır almanın vaktii geldi :))

    Bu arada uzun zamandır takipçinizim <3 yeni bi blog açtım boş bi vaktinizde bakabilirseniz çok sevinirim düşünceleriniz benim için önemli :) Şimdiden teşekkürler <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) alınabilir bir palet umarım sende seversin.. Bloguna da tabii bakacağım, sevgiler <3

      Sil
  3. Herkes de kahverengisini almış bende pembe olanını aldım
    http://tembelprenses.blogspot.com.tr/2016/12/pastel-pro-fashion-far.html

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)