BU BLOGDA ARA

1 Eylül 2014 Pazartesi

1 Taşla 2 Kuş # 1 // Moshos Garden Sıcak Havlu Yüz Temizleyici

Daha önce online alışveriş keşfim olarak Moshos Garden'dan bahsetmiştim. Sıra geldi o alışverişte edindiğim %100 doğal ürünleri incelemeye. Kil maskesini de Sıcak Havlu Yüz Temizleyicisini de denedim.Önceliği yüz temizleyiciye vermek istedim çünkü alışılmışın çok dışında bir ürün kendisi.


1.TEMİZLEME
Sıcak Havlu Yüz Temizleyici çeşitli yağlardan (kakao yağı-,organik zeytin yağı,kantaron yağı,badem yağı,kayısı çekirdeği yağı) ve organik balmumu gibi içeriklerden oluşan bir ürün.Katı kıvamlı bir ürün olduğu için alırken biraz kazımak gerekiyor ama parmakların sıcaklığıyla çabucak eriyor.Alırken yaşanan sorun uygulama esnasında yaşanmıyor. Uygulama şu şekilde yapılıyor; ürün tüm yüze krem sürer gibi uygulanıyor.Daha sonra sıcak suyla ıslatılmış havlu kullanılarak dairesel hareketlerle yüzden temizleniyor. Temizleme yeteneği çok yüksek bir ürün.Kesinlikle bir gram kalıntı bırakmıyor.Bunu nereden mi anlıyorum? Bu temizleyiciden sonra tonik uyguladığım pamukta hiç kirlenme olmuyor.Üstün temizleme yeteneğine bağlı olarak cilde güzel bir aydınlık veriyor.Pürüzler ve pütürlü hissiyat kayboluyor.




2.NEMLENDİRME
İçerik açısından yağlardan zengin olduğu için nemlendirme yeteneği de çok yüksek.Bu açıdan çok yağlı ciltler için uygun olmasa da benim gibi karma/yağlıya dönük ciltler tolöre edebilir. Ben ilk iki kullanımdan sonra minicik iki sivilce çıkardım sonraki kullanımlarda hiç sorun yaşamadım.Zaten yoğun içeriği dolayısıyla haftada bir kullanmak yeterli oluyor.Ben bazen kaçamak yapıp iki kez uyguluyorum.

Cildinizin bir haftalık kir stoğunu ufak bir dokunuşla eriten,yoğun kakao kokulu, %100 doğal içerikli bu ürünü çok çok sevdim ve güvenle kullanıyorum.İyi bir temizleyici arayışındaysanız kesinlikle tavsiyemdir.

Sevgiler..

1 yorum:

  1. Bu urun Moshos Garden'ın en en merak ettigim urunu. Mutlaka almalıyım diyorum her fırsatta kendime :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)