BU BLOGDA ARA

27 Ağustos 2014 Çarşamba

Yves Rocher Sublime Skin 6 in 1 BB Krem // Medium

Yves Rocher'den bir çok kez alışveriş yaptım.Markanın genelde cilt bakım ürünlerini kullanıyorum,fakat doğum günüme özel yaptıkları kampanyadan dayanamayıp BB kremini de almıştım.Uzunca bir zamandır da kullanıyorum. 

Yves Rocher Sublime Skin hafif,güzel çiçeksi kokulu ve yoğun kıvamlı yapısına rağmen cilde kolayca nüfuz eden bir BB krem.(Ciltle bütünleşme konusunda ilk başlarda sıkıntı yaşadım, sanki cildim bu ürünü tam kabul etmemişti.Doğru fırçayla ve doğru miktarda uygulayarak başarılı sonuç aldım) Kremin tek renk olması (medium) bir dezavantaj ama renk çok beyaz tenliler ve çok esmer tenliler dışındakilere uyabilecek nitelikte.Benim tenime güzel uyum sağlıyor, cilt rengimle kolayca bütünleşiyor. Kapatıcılığı çok az,cildinde ciddi problem olanların işine yaramayacaktır.Kapatıcılığı biraz daha artırmak için iki kat uygulanabilir,zira ağırlık yapmıyor,maske etkisi yaratmıyor.Renk tonunu eşitlemekte ise oldukça başarılı.Ciltteki kızarıklıkları etkili bir şekilde hafifletiyor.



Krem cilde canlılık ve ışıltı kazandırıyor. Kalıcılığı iyi, normal bir krem gibi çok fazla yedirerek sürülmediği zaman gün boyunca etkisini sürdürüyor.Yağlı/karma ciltlerde pudra desteği şart çünkü benim cildimde 4-5 saat sonra T bölgesinde parlama yapmaya başlıyor. Nemlendirmesi ise benim cildim için yeterli ama cildi kuru olanlar altına nemlendirici bir krem uygulasalar daha iyi olur diye düşünüyorum.


50 ml ürünün fiyatı 29.90 TL. Artısıyla eksisiyle değerlendirdiğim bu ürünü ne çok sevdim ne de sevmedim.Benim için orta karar bir ürün. Tekrar almayı düşünmüyorm. Piyasadaki diğer BB kremlerden merak ettiklerimle yoluma devam edeceğim.

Bu kremi sizler denediniz mi? Hakkında ne düşünüyorsunuz? Paylaşın benimle.


Sevgiler..

2 yorum:

  1. Hiç dikkatimi çekmemişti Yves Rocher'in BB kremi :) Gittiğimde bir bakayım, günlük kullanım için indirimlerde alınabilir ama 30lira normalde fazla cidden.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de Yves Rocheri renkli kozmetikten ziyade cilt bakım ürünlerine yakıştırıyorum :) Günlük kullanım için uygun bir ürün, ama evet fiyat biraz fazla indirim beklemekte fayda var.. Sevgiler..

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)