BU BLOGDA ARA

26 Ağustos 2014 Salı

Perfect Nude // Nail Art

Pastel'in Nude serisi ojeleri çok uzun zaman önce çıktı ben de ojeyi çok uzun zaman önce aldım ama bir türlü kullanıp yorumlama fırsatım olmadı.Geçtiğimiz haftalarda 7 günlük bir izin dönemim olunca ilk işim bu ojeyi denemek oldu.


Ojenin bendeki rengi Blush. Hafif pembemsilik içeren bir nude tonu.Yapısal olarak kremsi bir oje olduğu için sürümü kolay.Fırçası yatık ama ince,fırçanın sürümü zorlaştıran bir etkisi olduğunu düşünmüyorum.İki katta kapatıyor,kuruma hızı da gayet iyi.



Nail art çalışmasından da kısaca bahsedeyim. Orta parmağıma süslemede kullanacağım pembe renkteki ojeyi diğer parmaklarıma da Blush'ı sürdüm. Baş parmağıma ve işaret parmağımla ince uçlu fırça kullanarak şekilleri çizdim.Her seferinde en alttaki yarım daireden başlayarak yukarı doğru çizimi tamamladım. Pembe ojenin üzerine ve diğer tırnaklarıma noktalama aletiyle noktalar koydum. Top coat uygulayarak çalışmayı bitirdim. 


Bu fotoğrafta da görebileceğiniz gibi NYC top coatın azizliğine uğradım.Daha yarısına bile gelmemiştim ki gene uhulaşmış, uygulayınca bu kabarcıklar oluştu.Çalışmayı yapmak için çok uğraştım, o yüzden kabarcıklar yüzünden çöpe gitsin istemedim.Affınıza sığınarak da yayınladım artık .Bi daha olmaz :)



Nude Oje: Pastel Nude Serisi - Blush
Pembe Oje: China Glaze - Fuchsia Fanatic
Çalışma Yardımcıları: İnce Uçlu Fırça ve Noktalama Aleti

Kabarcıklar yüzünden çok içime sinen bir çalışma olmadı ama, desenler ve renk uyumu benim gözüme hoş göründü.Siz ne dersiniz? 

2 yorum:

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)