BU BLOGDA ARA

25 Ağustos 2014 Pazartesi

NYX Xtreme Lip Cream // Strawberry Jam

Ruj almayı kullanmaktan daha çok seviyorum.Aldıkça alasım geliyor.Sevdiğim markaların rujlarının her rengi benim olsa itiraz etmem.Bugünkü konuğum NYX Xtreme Lip Cream ruj da tüm renkleri benim olsun istediğim türden bir ürün. 


NYX ürünlerini daha önce denememiş biri olarak markayla tanışmam bu kadar başarılı bir ürünle olunca diğer ürünlerini de merak etmedim değil hani.Sanırım yeni alışveriş maceram NYX ürünleriyle olacak. 
NYX Xtreme Lip Cream, Rimmel London Apocalipsler gibi likit ruj kategorisinde yer alıyor. Strawberyy Jam fuşyaya çalan harika tonlu bir pembe. Ruj gibi yoğun yapılı ama gloss gibi parlak bitişli bir ürün.Renk verme yeteneği oldukça iyi,pigmentasyonu yüksek.Dudakları güzel nemlendiriyor, zaman geçtikçe kurumaya sebep olmuyor.Yapış yapış his ise kesinlikle bırakmıyor. Rujun en çok sevdiğim yanı ise kalıcılığı oldu.Bir şeyler yemediğiniz sürece 4-5 saate kadar kalıcı.Parlaklığı azalıyor olsa da renk aynen dudakta kalıyor.


Ürünün aplikatörü tam ayarında.Çok fazla ürün çıkarmıyor.Bu aplikatörle uygulama yapması da oldukça kolay.


NYX Xtreme Lip Cream'in rengini,yapısını,kalıcılığını ve dudağımda bıraktığı satenimsi görüntüyü çok çok sevdim. Kesinlikle tavsiyemdir.

29.90 TL fiyatlı,NYX rujları Lila Kutu,Boyner ve Rossman mağazalarında bulabilirsiniz.

Sevgiler..

6 yorum:

  1. Kesinlikle cok hos durmus. Ben de Nyx urunlerini begeniyorum ama Turkiye fiyatlari ile Abd fiyatlarini karsilastirinca pek alasim gelmiyir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fiyatlar biraz abartılı bence de ama bu ruj gerçekten çok güzel <3

      Sil
  2. dudak swatchlarına bayılıyorum yahu renkte pek albenili

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Kermy'im <3 Renk gerçekten ben buradayım diyor sürüp dışarı çıktım herkes bana bakıyor gibi geldi :)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)