BU BLOGDA ARA

14 Ağustos 2014 Perşembe

Nude Romance // Nail Art

Nude tonlu ojeleri çok seviyorum.Tek başlarına kullanıldıklarında da, üzerine bir desen çalışıldığında da gerçekten çok şık bir görüntü oluşturuyorlar. 


Ben de nude bir ojemi noktalarla ve çiçeklerle buluşturmaya karar verdim.Tek başına bile günü ve geceyi kurtarabilecek olan bu oje  daha göz alıcı hale geldi. Çalışmada iki tırnağıma noktalar uyguladım.Geri kalan üç tırnağımı ise iri beyaz çiçeklerle bezedim.İnce uçlu fırçayla çiçeklerin sınırlarını çizip içlerini doldurdum.Noktaları yaparken kullandığı rengi çiçeklerin içine de uygulayınca ortaya bu sonuç çıktı.




Zaten çiçekleri çok seviyorum.Bu çalışma bir bütün olarak benim gözüme çok güzel göründü.Siz de sevdiniz mi?


Nude Oje: Essence Love Letters - Grey Headed Lovebirds
Bordo Oje: Orly- Terra Mauve
Çalışma Yardımcıları: Noktalama Aleti (Dotting Tool) ve İnce Uçlu Fırça

Sevgiler..

10 yorum:

  1. bayıldım..canım harika görünüyor..

    YanıtlaSil
  2. ben de aynı şeyi düşünüyordum, nail art için çok güzel baz oluyor nude'lar :)

    YanıtlaSil
  3. Çok beğendim Gonca'cııım:)

    YanıtlaSil
  4. Aa bende bugün nude tonlu bir ojeyle, pembe vişne tonlu bir ojeyi kombinleyecektim ama fırsat bulamadım çiçek desenleriyle çok cici olmuş gerçekten. Ellerine sağlık ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler beğenmene sevindim :)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)