BU BLOGDA ARA

2 Ağustos 2014 Cumartesi

Moshos Garden Alışverişi

Online alışveriş yapmayı çok seviyorum, hal böyle olunca yeni siteler keşfetmekten de keyif alıyorum.Güvenirliğinden emin olduğum sitelerden en az bir kere mutlaka alışveriş yapıyorum.Yaptığım online alışverişleri de blogda paylaşıyorum ki siz de siteler hakkında  fikir sahibi olun.


Bugün size bahsedeceğim alışveriş sitesi ise  %100 doğal  ürünleriyle dikkat çeken Moshos Garden. Ben Moshos Garden ile İnstagramda tanıştım.Ürünleri ve kullanıcı yorumları çok dikkatimi çekmeye başlayınca siteden bir alışveriş yaptım.
Öncelikle siteden alışveriş yapmak oldukça güvenli.Sipariş ile ilgili bilgilendirme mailleri gönderiyorlar ve gönderi hızlıca yola çıkıyor. Paketleme sağlam. Site yetkilileri ilgili. Sonuç itibariyle Moshos Garden sorunsuz alışveriş yapabileceğiniz bir online alışveriş sitesi.

Tercih ettiğim ürünler ise;
%100 Doğal İçerikli Amber&Rose Kil Maskesi - Fiyatı En Düşük 25 TL / En Yüksek 42 TL 
%100 Doğal İçerikli Sıcak Havlu Yüz Temizleyici - Fiyatı En Düşük 21 TL / En Yüksek 34 TL

Ben Moshos Garden alışverişimden oldukça memnun kaldım.Peki siz bu siteden alışveriş yaptınız mı? Site hakkındaki düşünceleriniz neler? 

Sevgiler..

2 yorum:

  1. Ben henuz yapmadim ama urunlerini kullaniyorum. En yakin zamanda sicak havlu yuz temizleyicisini alacagim. Cok merak ediyorum nasil bir urun . :) guzel gunlerde kullan:)

    YanıtlaSil
  2. Site güvenilir olduğu gibi denediğim her üründe ayrı güzel =)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)