BU BLOGDA ARA

20 Ağustos 2014 Çarşamba

Floral! I am in Love // Nail Art

Bugün günlerden gene çiçek :) Ama bu sefer biraz değişiklik yapıp 'cartoon' tarzda bir çalışma yaptım. 



Çalışmayı kısaca anlatacak olursam, baz ojenin üzerine noktalama aletiyle çiçekleri yaptım.Daha sonra siyah çerçeveyi yapıp sapları çizdim. Ortaya da beyaz noktaları kondurup siyah noktacıklarla süsledim. Top coat uygulayarak çalışmayı bitirdim. Çok kolay değil mi?





Ortaya çıkan sonucu ben sevdim, çok sevimli oldu.Peki kolay ama sevimli bu çalışmayı siz sevdiniz mi?


Gri Oje: Rimmel London 60 Seconds - 805 Grey Matter
Pembe Oje : China Glaze - Fuchsia Fanatic
Çalışma Yardımcıları: İnce Uçlu Fırça ve Noktalama Aleti

Sevgiler..

4 yorum:

  1. I like this a lot, it's very elegant!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you, you're so kind Maria <3

      Sil
  2. Çok şirin duruyor. Gri ojenin rengini de pek beğendim <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Alice'ciğim :) Beğenmene çok sevindim <3

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)