BU BLOGDA ARA

1 Ağustos 2014 Cuma

Color Match! // Nail Art

Farmasi ojelerin genel özelliklerinden daha önce şu yazımda bahsetmiştim.O yüzden ojelere değinmeden elimdeki renkleri göstermek için nail art çalışmaları yapmaya devam ediyorum.



Her seferimde vakit bulamadığımdan yakınıyorum ama gerçekten yok. Oje sürecek vaktim olmuyor eğer işyerinde bu renkli tırnakları kullanbilecek olsam sorun değil ama yapıp silecek kadar zaman ayıramıyorum. Bugün de markanın iki rengini basit bir kombinle bir araya getirdim.


 Tüm tırnaklarıma base coat uyguladıktan sonra ,tırnaklarımı tırnak bandı yapıştırarak boyuna ortadan ikiye ayırdım.Renklerı bandın sağına ve soluna uygulayıp bandı kaldırdım.Ortada oluşan boşluğa da Golden Rose markasına ait altın rengi nail art ojesini uyguladım. Top coat uygulayarak çalışmayı bitirdim.



Fuşya Oje: Farmasi No 105
Yeşil Oje: Farmasi No 141
Altın Sarısı Oje: Golden Rose Nail Art Ojesi No 129
Çalışma Yardımcısı: Tırnak Bandı/Şeridi

Altın rengi yerine siyah şerit çekmediğim için pişman olduğum bir çalışma oldu, artık siyah renk kombinasyonuyla farklı bir çalışma yaparım.Siz bu çalışma hakkında ne düşünüyorsunuz? Paylaşın benimle.

Sevgiler..

6 yorum:

  1. Bence böyle de güzel olmuş, yeşille pembeyi ben de seviyorum bir arada kullanmayı...
    çok hoş gerçekten
    sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim :)
      Sevgiler <3

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Teşekkürler, beğenmene sevindim :)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)