BU BLOGDA ARA

4 Ağustos 2014 Pazartesi

Catherine Arley GOLD SERİSİ // Terrocota Allık

Catherine Arley Markasına ait Terracotta allık incelemesiyle Gold Serisi ürünlerini yazmaya devam ediyorum.Seri gerek ambalajlarıyla gerekse genel özellikleriyle oldukça ses getirdi, çok da sevildi, en azından ben çok sevdim :)  Uygun fiyatlarına göre başarılı performanslı ürünleri bu seride bulmak mümkün.

Bu allığın ambalajı serinin diğer ürünlerinin ambalajı gibi sağlam ve kullanışlı.İçinden çıkan ayna ambalajı pratikleştirirken,içinden çıkmayan fırça ürüne hiç bir şey kaybettirmemiş. Daha o fırçalardan biriyle bile uygulama yaptığımı hatırlamıyorum.Ambalajı kabalaştırmaktan başka bir işe yaramıyorlar.



Serinin iki çeşit allığı var.Bu allık da serinin diğer allığı kadar başarılı. Onun yazısını okumak için tık tık. Hafif ışıltı barındıran ve kiremit rengindeki  bu allığın  da pigmentasyonu oldukça iyi.Hafif bir fırça darbesiyle yeteri miktarda ürünü almak mümkün. Doğal bir görünüm allığı uygularken hafif tutmak da  gerekiyor zaten. Aksi taktirde içinde kızıllığı fazla olan bir allık olduğu için sırıtması muhtemel.
Allığın diğer yapısal özelliklerinden de değinecek olursam, tozutma sorunu yok denecek kadar az. Kalıcılığı (karma/yağlıya dönük cildimi baz alıyorum) orta düzeyde.Tüm günümü kurtarmıyor, görünümü çok hafifliyor hatta gün sonunda tamamen kayboluyor.Pudramsı hoş ve rahatsız etmeyen bir kokusu var. Genel olarak ortalamanın üzerinde özelliklere sahip bir ürün.


Gramajı oldukça fazla olan bir allık kolay kolay bitmez.Hele bir de geniş bir allık koleksiyonunuz varsa uzunca bir süre makyaj çantanızı işgal edecektir .

Özellikle esmer tenlilere çok yakışacağını düşündüğüm,hafif ışıltılı bir dokunuşu olan bu allığı ben beyaz tenime bile yakıştırıyor,severek kullanıyorum. Peki siz bu allık hakkında ne düşünüyorsunuz? 


Sevgiler..

2 yorum:

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)