BU BLOGDA ARA

19 Ağustos 2014 Salı

Bebak Acıbadem Makyaj Temizleme Sütü

Annelerimizin makyaj masalarından, bizim makyaj masalarımıza doğru ilerleyişini hızlı bir şekilde sürdüren Bebak markasına ait Acı Bedem Makyaj Temizleme Sütünü mercek altına aldım bugün.Sanırım markanın başarısı, kullanıcılarını ciddiye alıyor olmasına bağlı.Örneğin bundan aylar önce blogger arkadaşlarımın paraben uyarısı üzerine çalışmalar yapmış, ürünlerinden parabenleri çıkarmışlardı. 

Firmanın bu yenilenme sürecinden sonra gönderdiği ürünler arasından çıkan Bebak Acı Badem Makyaj Temizleme Sütünü uzun süre denemekten çekindim açıkçası.Losyon kıvamında olması dolayısıyla,ürününün daha çok kuru - normal ciltlere uygun olacağı kanaatindeydim. Ön yargılarımdan vazgeçip bu temizleme sütünü karma/ yağlıya dönük cildimde kullandım.



Çekinerek kullanmama rağmen izlenimlerim oldukça olumlu oldu.Öncelikle cildimde bıraktığı yağlı tabakanın minimum düzeyde olmasından çok memnun kaldım, yağlı cildime rağmen rahatsız etmedi. Emilimi çok hızlı, cilde kolayca nüfuz ediyor.Cildi germeden, nemlendirerek makyajın büyük bir kısmını başarılı bir şekilde temizliyor.Kokusu ise adının hakkını veriyor, dalından koparıp badem yemiş kadar oluyorsunuz.


Göz makyajı temizlemekte daha çok çift fazlı makyaj çıkarıcıları kullanmayı sevsem de, deneyimlemek adına bir kaç kez göz makyajı temizliğinde de kulandım.Sonra da kullanmaya devam ettim :) En önce değinmek istediğim şey bu losyonun gözlerimi yakmamış olması.Daha önce Avon'un bu kıvamdaki losyon temizleyicisini kullanıp cayır cayır yanan biri olarak bu özelliğiyle beni mutlu etti. Temizleme kabiliyeti de makyajın yoğunluğuna göre değişkenlik gösteriyor.Hali hazırda kullandığım diğer temizleyicilerin de kolayca çıkarabildiği rimelleri kullanarak yaptığım hafif göz makyajlarını başarıyla çıkardı.Ama daha ağır makyajlarda biraz kalıntı bıraktı.

Her ne kadar ben bu sütle temizledikten sonra cildimi yıkıyor olsam da, kuru ve normal cilde sahip olanların hafif makyajlarını temizlerken cildini de nemlendirecek özellikteki, uygun fiyatlı,kolay ulaşılabilinir bir ürün.Hem yüz, hem göz makyaj temizleyicisi arayışı içindeyseniz, bu ürüne bir şans verebilirsiniz.

*Tanıtım Ürünüdür

Sevgiler..

5 yorum:

  1. gonca abla fiyatı ne kadardı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denizcim fiyatını tam bilmiyorum ama tahminen 6-8 TL arasında değişiyordur.

      Sil
  2. gonca abla fiyatı ne kadardı?

    YanıtlaSil
  3. Yorumlarımız hemen hemen aynı olmuş. Avon'un ürününden sonra korkarak kullandığım bir üründü ancak ikisi arasında dağlar kadar fark varmış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Avon her geç kızın gözünü en az bi kere yakmış demekki,kaçınılmaz deneyim :) Elimdeki bitince tekrar alacağım en yakın indirim zamanı ne zaman ki:)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)