BU BLOGDA ARA

11 Ağustos 2014 Pazartesi

Avon Care Gliserinli El Kremi

El kremleri kozmetik sektörünün en başarılı icadı bence. Sürekli kullanılan bir uzuv ne kadar iyi durumda olursa insanın hayatı o kadar keyifli oluyor :) Benim ellerim kurumaya ve çatlamaya çok müsait.Çünkü işim gereği çok sık el yıkıyorum ve sıvı sabunlar cildimi çok fazla geriyor.Bu yüzden en sık tükettiğim ürünler el kremleri oluyor.


El kremlerine ve yeni ürünler denemeye bu kadar düşkün olunca bu zamana kadar bir çok markanın el kremini kullandım.O bir sürü marka arasından en çok sevdiğim ve sürekli aldığım tek krem Avon gliserinli el kremi oldu.Ne çok yoğun,ne çok akışkan ipek gibi yumuşak yapısıyla tekrar tekrar uygulanmaya müsait.Kolayca emiliyor, yağlı yapışkan his bırakmıyor.Fakat elinize krem sürdüğünüzü hissediyorsunuz,yumuşak ve parlak bir yüzey oluşturuyor.Nemlendirme yeteneği benim için fazlasıyla yeterli.Sık uygulama yaptığım için gün içinde hiç kuruluk hissetmiyorum.Ama sık uygulama yapmadan uzun süre nemlilik istiyorsanız bu aşamada sizi tatmin etmeyebilir.
Kremin yapısal özelliklerine ek olarak söyleyebileceğim pembe manolya özünden kaynaklı hafif,güzel bir kokusu olduğu.Bu kokunun,koku hassasiyeti olanları bile rahatsız etmeyeceğini düşünüyorum.Zira beni hiç etmiyor.


Bu kremlerin ambalajlarını da seviyorum. Baş aşağı devrilmeden durabiliyor.Tahliye açıklığı da yeterli miktarda ürünü almak için çok müsait. Böylece ürün israfı neredeyse sıfır.Zaten el kremlerine servet ödüyorum, israf edemeyecek kadar hassasım :P

Gerek yapısal gerekse fiziksel olarak çok sevdiğim bu kremleri ben uzunca süre almaya devam edeceğim.Sürekli uygun kampanya paketleriyle satılan bu kremleri siz de inceleyip almak isterseniz şuraya tıklamanız yeterli.Kullananların da yorumlarını bekliyorum.

Sevgiler..

6 yorum:

  1. Bu kremin mavimsi kaplı olanı var yanlış hatırlamıyorsam ben de onu kullandım gayet memnun kalmıştım :) işimi rahatlıkla görüyordu. Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mavı kaplı olanını da aldım. Kaçar mı :)

      Sil
  2. bende severek kullanıyordum taa ki içinde methylparaben ıolduğunu fark edene kadar :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. paraben olayına fazla takılmadığım için keyifle kullanıyorum..

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. evet maalesef var ama ben sorun etmiyorum.

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)