BU BLOGDA ARA

12 Temmuz 2014 Cumartesi

The Balm Nute Tude Far Paleti Yorumları

The Balm'ın Nude Tude paletini çok önceden indirimde bir arkadaşıma aldırmıştım. Çok fazla far kullanmadığım için yazısını yazmam biraz uzun zaman aldı.Paletteki farları deneyip pigmentasyonlarını,yapılarını ancak çözdüm:)


Ürünün ambalajı diğer Balm ürünleri gibi oldukça gösterişli, şık. Ambalajın karton olması insanı biraz korkutuyor ama nasıl bir kartonsa sapasağlam,o yüzden yıpranmıyor.İlk aldığım günkü kadar sağlam :)
Paletin kapağında yer alan ayna oldukça kullanışlı ama içinden çıkan fırça için aynı şeyi söyleyemeyeceğim.Gerçi far paletlerinin içinden çıkan sünger aplikatörlere göre daha iyi.


Palette oldukça kullanışlı,birbirlerine uyumlu renkte12 minik far var.Hepsinin de kendine ait isimleri olması çok güzel,The Balm'ın ürünlerine kimlik katıyor olmasını seviyorum.Farların pigmentasyonları oldukça iyi,tozutma problemi neredeyse yok.Minik bir fırça darbesiyle bile kolayca alabiliyorsunuz.Uygulaması ve dağıtması kolay.


İlk 6 fardan en az kullandıklarım Sassy ve Sultry oldu.Beyaz farları sevmiyorum, ama bu çok sırıtan bir ton değil.Kaş altlarını aydınlatmak için kullanılabilir,tabi dozunu ayarlamak koşuluyla. Sultry ise çok soğuk bir kahve, elim gitmiyor sevemedim bir türlü.bu bölümde en çok sevdiğim far Selfish aşınma miktarından anlaşılıyor zaten :)


Bazsız,elle hafif uygulanmış halleri bu şekilde.Fırçayla uygulamada harikalar!


İkinci 6 far ise daha koyu tonlarda.Buradaki renklerin hepsini çok seviyorum. Serious ve Sleek çok koyu görünüyor ama az miktarda alınırsa gölge yapmakta kullanıldığında oldukça başarılı sonuç veriyor.


Renkler oldukça kullanışlı değil mi?

Bu paletteki Sexy ve Silly renklerini kullanarak örnek bir makyaj yaptım.Koyu göz makyajı pek tercih etmem ama örneklerini görünce heveslendim ben de :)



Göz kapağımın iç kısmında uyguladığım Sexy'nin üzerine Essence Metal Glam farlardan 03 numaralı pembe farı uyguladım.Daha canlı bir görüntü elde etmiş oldum.



Nude Tude Gratisler'de 60 TL'ye satılıyor.Ben indirim döneminde 30 TL'ye almıştım.Oldukça kullanışlı bir far paleti kesinlikle tavsiye ederim.

Makyajım hakkındaki görüşlerinizi de merak ediyorum.

Sevgiler..

3 yorum:

  1. Bu paletin hastasıyımm..Az önce kendisi düştü ve birkaç rengi parçalandı şimdi bu yazıyı okuyup parçalanmamış halini daha bir hüzünlendim :)

    YanıtlaSil
  2. en sevdiğim paletlerden biri, renkler inanılmaz kullanışlı, ayrıca canım, en siyah rengi ben yine kendi fırçasının liner için olan eğik tarafı ile gözlerime uyguluyorum, o yönden de çok kullanışlı bence,
    sevgiler,

    YanıtlaSil
  3. Ayy daha sık böyle makyajlar yapmalısın süper süper süper olmuş goncam! gözlere kirpiklere maşallah!

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)