BU BLOGDA ARA

14 Temmuz 2014 Pazartesi

Roses & Dots !!Again and Again!! // Nail Art

Çiçek desenine olan düşkünlüğüm malumunuz. Utanmasam sürekli çiçek desenli çalışmalar yapacağım :) 

Bir instagram hesabında gördüğüm bu çalışmayı değişik ve güzel bulduğum için vakit kaybetmeden çalıştım.Aslında yapılışını da aşama aşama fotoğraflamıştım ama profesyonel bir makineyle bile o kadar kötü fotoğraflar nasıl çekmişim bilemiyorum.Fotoğrafları kurtarabilsem ekleyecektim ama olmadı.
Kısaca çalışmayı anlatacak olursam baz ojeyi uyguladıktan sonra arasında boşluk kalacak şekilde birbirine bitişik iki sıra noktalama yaptım.Daha sonra arada kalan boşluğu beyaz ojeyle doldurdum.Noktaların içine gelecek şekil baz oje renginde noktalar koyarak beyaz kısmı tamamladım.Gül yapmayı şurada detaylı anlatmıştım,o yüzden tekrar anlatmıyorum.Oradan okuyabilirsiniz.




Umarım sonucu siz de benim kadar sevmişsinizdir.

Sevgiler..

6 yorum:

  1. Çok güzel olmuş ellerine sağlık tatlım...
    sevgiler,

    YanıtlaSil
  2. hahaha ben de bunu yapacaktım hafta sonu ama vazgeçtim sonra yaparım dedim :D yok sa pişti olcakmışız :)

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. oyy keyfime dicek yok bak şimdi,bu yorumdan sonra :)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)