BU BLOGDA ARA

22 Temmuz 2014 Salı

Pure Beauty CC Krem - Natural

Bu aralar anlayamadığım şekilde yoğun günler geçiriyorum.Çok önceden fotoğrafladığım ürünlerin bile yazılarını yazamadım. Pure Beauty CC Krem de o yazısı geciken ürünlerden biri.Bir kaç ay öncesine kadar bir çok blogda okuduğunuz bu ürünü bir de benden okumaktan sıkılmazsınız umarım.



Pure Beauty ürünlerini görsel olarak seviyorum.Bu ürünün de ambalajlanması oldukça şirin ve kullanışlı.Krem devrilmeden baş aşağı durabiliyor, tahliye açıklığının dar olması da ürün israfını engelliyor.Ambalajla ilgili tek sorun kapağın çevrilerek açılması o da es geçilebilir sanırım.



Pure Beauty CC Krem'in iki rengi var.Ivory (açık) ve Natural (koyu).Kremi kendim alacak olsam Ivory rengini tercih ederdim ama Natural de benim cildimde çok sırıtmadı.Ürünün tenle bütünleşmesi oldukça kolay.Ben genelde RT Expert Face fırçayla,daha az sıklıkla RT Stiplling fırça ile uygulama yapıyorum.Elle uygulama yapmak ve iyi sonuçlar almak da mümkün.Ürünün kapatıcılığı az olmakla birlikte - ki CC kremlerin kapatıcılık vaadi yok- renk eşitleme yeteneği oldukça iyi.Kızarıklıkları ve ton farklarını gizlemekte çok başarılı. Krem içerisinde ince bir ışıltı barındırıyor,bu ışıltılar cilde sürüldüğünde sim gibi durmasa da bitişi oldukça parlak.Bu da yağlı ve karma ciltlerin pek seveceği bir özellik değil. Ürünün parlak bitişini pek sevmediğim için pudrayla destekliyorum.Zaten pudra kullanmadan belirli bir zaman sonra parlama yapmaya başlıyor.


 İçerdiği pembe çiçek özünden kaynaklanıyor olsa gerek koku hassasiyeti olanları rahatsız edebilecek bir kokusu var.Beni çok fazla rahatsız etmese de kokusunu yoğun buldum.


Paraben, lanolin ve alkol içermeyen bu CC kremi kuru,normal ve biraz da karmaya dönük ciltler için uygun buldum ben. Parlak bitişi rahatsız etmeyecekse, cildiniz de çok sorunlu değilse kremin düzenli kullanımda vaadettiği iyileştirici etkisi (her ne kadar ben deneyimlememiş olsam da) için tercih edebilirsiniz.

Ürün Watsons mağazalarında 27 TL'ye satılıyor..

Sevgiler..

6 yorum:

  1. ben de seviyorum bu cc'yi yaz aylarında kullanımını bıraktım ama kışa yeniden başlayacağım tabi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben çok fazla parlak bitişli olduğu için sık sık kullanamıyorum..

      Sil
  2. Evet bir çok defa bu ürünle ilgili yazıya denk gelsem de senin kini de büyük zevkle okudum ve merakım iyice arttı diyebilirim :)
    sevgiler,

    YanıtlaSil
  3. malesef kuru cilt bile yazın terliyo benimki gibi oyuzden bu ürünü yazın kullanmak imkansız benim için:( kışa bekletiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkesin ortak fikri bu ürünü kışın kullanmak yönünde sanıyorum :)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)