BU BLOGDA ARA

17 Temmuz 2014 Perşembe

Pinky..Lovely // Nail Art

Yazın coşkusu bir yandan, rengarenk ojelerle de tırnaklarımı canlandırmak bana pozitif enerji veriyor. China Glaze Fuchsia Fanatic bu görevi layıkıyla yerine getiriyor.

Farklı desenlerde ve renklerde tırnak süslemeleri çok sevdiğimi defaten söylemiştim.Bu seferde beyaz, pembe tonlarında ojeleri ve pulları birleştirerek canlı ve taze bir çalışma elde ettim.İnce uçlu fırça kullanarak dalları yapmak çok kolay.


Kullandığım simli ojeler H&M markasına ait. Miniminacık şişesiyle ve renkleriyle benim sevdiğim bir seri bu set.Setin diğer renklerini de kullanarak çalışmalar yapmıştım şuraya ve buraya tıklayarak o renkleri de görebilirsiniz.





Benim çok sevdiğin basit ama canlı bu çalışmayı siz nasıl buldunuz?

Sevgiler..

9 yorum:

  1. Bayıldım canım ellerine sağlık süper olmuş :)

    YanıtlaSil
  2. Çok cici olmuş. Yüzük tırnağına bayıldım! :)

    YanıtlaSil
  3. Bloglar Yarışıyor ile siz de blogunuzla kazanmaya aday olun, promosyon ödüller kazanın. Sponsorlarımızın desteği ile bloglar arası etkinlik yarışmamızı ilk tur dahilinde düzenliyoruz. Siz de başvurun. Detaylı bilgiyi websitemizden öğrenebilirsiniz.
    İlginiz ve desteğiniz için teşekkürler!


    Web: http://www.bloglaryarisiyor.net
    Mail: iletisim@bloglaryarisiyor.net
    Tel: +90212 330 9707


    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)