BU BLOGDA ARA

15 Temmuz 2014 Salı

Oriflame The One Volume Blast Maskara

İnceleme yazısı yazmayı gerçekten özledim.Beynime biriktirdiklerimi biran önce yazıya dökmezsem patlayacağım :) Bugün de hazır fırsat bulmuşken Oriflame The One serisi yorumlarıma maskara ile devam etmek istiyorum.


Plastik ve kısa çıkıntıları olan fırçası dolayısıyla sevdiğim maskaralar arasına hızlıca giriş yapan bir maskara oldu.Kirpiklerim uzun ve kıvrık olduğu için maskara tercih ederken zorlanmıyorum ama kullanacağım maskaranın kirpiklerimi ayıran bir fırçaya sahip olması da şart! Bu tarz fırçalar da benim kirpiklerimde bu açıdan iyi iş çıkarıyor.



Maskaranın diğer özellikleri de kendini sevdiriyor.Rengi tam siyah,tek katta bile kirpiklerimi belirginleştirmesini yeterli buldum.Kirpiklerimi tek tek ayırıp biraz daha uzun gösteriyor.Topaklanma ve dökülme yapmıyor. Tek kat uygulandığında günlük makyaj için yeterli iken, 2 kat uygulandığında daha ağır makyajlarla da kullanılabilinir diye düşünüyorum.



Makyaj yaparken elimin korkmadan gittiği bu maskarayı ben sevdim.Kirpiklerimdeki (tek kat uygulanmış) duruşuna bakacak olursanız siz ne dersiniz,sevmekte haklı mıyım? Yorumlarınızı eksik etmeyin..

Sevgiler..

2 yorum:

  1. Ben de bu maskarayı seviyorum. Kısacık yapısı ise bulaşma derdi olmuyor benim için :) Etkisi ise ayrı güzel

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)