BU BLOGDA ARA

23 Temmuz 2014 Çarşamba

Ombre Nails

Catherine Arley markasına ait holografik ojeleri swatchlarken en son gri ojesini sürmüştüm.Ojeyle bir gün gezdikten sonra ertesi gün çıkarmaya kıyamayıp üzerine başka bir çalışma yapmak istedim.Tırnak bantlarıyla bu çalışmayı yaptım.


Aslında bir çok tırnak bandım var çalışmalarımda daha net çizgiler sergileyebilirim ama tırnak bantlarını hemen kullanmak mümkün olmuyor.Nasıl yani diyeceksiniz? Şöyle ki ojenizi oje kurutucuyla kurutsanız bile, sürdükten hemen sonra bandı yapıştırınca geri çekerken ojeyi de kaldırıyor.O yüzden bant uygulaması yapacaksanız ojeyi bir gün önce sürmenizi önereceğim.Ben de  ojeyi bir gün önce uygulamıştım.Hazır fırsat bulmuşken bantları kullanarak baklava desenleri yaptım.Üzerine de sünger tekniğiyle ombre çalıştım.





Bant alttaki gümüş rengi ojeyi kaldırmadığı için hatasız bir çalışma oldu.Renk geçişlerini de ben sevdim, ya siz?

Sevgiler..



4 yorum:

  1. Sünger ile ombre nasıl yapılıyor? Blogunda bir yazısı varsa oradan okuyayım ama yoksa çok rica ediyorum bunu gösteren bir yazı yaz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amatör youtube videoma ışınlan o vakit :)

      Sil
  2. Aww, this is a sweet and delicate ombre!!

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)