BU BLOGDA ARA

5 Temmuz 2014 Cumartesi

Nivea Duşta Vücut Kremi // Normal Ciltler İçin

Nivea'nın duşta vücut kremleri piyasaya çıkalı oldukça uzun bir zaman oldu, bu ürünü de almamak için nedenini anlamadığım bir şekilde direndim. Migros indirimine denk gelince daha fazla dayananamadım alıp,denedim.


Ürünü deneyince, almakta bu kadar geciktiğim ve sebepsiz direndiğim için kendime çok kızdım! O kadar pratik ki, banyo sonrası kremlenme zulmüne son verdi. Bana ve benim gibi kremlenme özürlülere bundan daha büyük bir iyilik olamaz.



Anlayacağınız üzere, ürün hakkında iyi şeyler söyleyeceğim.Ürünün plastik, baş aşağı devrilmeden duran, tahliye açıklığı uygun boyutlarda olan, sıkılabilinecek yumuşaklıktaki sade ambalajı oldukça kullanışlı. Yapısal olarak losyondan biraz daha kıvamlı, kremsi özellikte.Kullanımı da oldukça basit ve pratik, duşunuzu aldıktan sonra yeteri kadar miktarı elinize alıp ıslak vücudunuza masaj yaparak uyguluyorsunuz.Sonrada durulanıyor, kremi arındırıyorsunuz. Sanki durulanırken vücudunuzdan akan suyu tutup, teninize hapsediyor.Cildi yağlandırmadan, çok iyi bir şekilde nemlendiriyor.Nemlilik hissi de gün boyu sürüyor.Normal ciltler için olanı benim işimi görüyor, ama kuru ciltliyseniz kuru ciltlere yönelik olan çeşidi de mevcut.




Niveanın duşta vücut kremleri en başta da dediğim gibi duştan sonra kremlenme faslına son veren,mis kokulu, çok pratik, kolay ulaşılabilinir özellikteler.Ben rastladığım ilk indirimde stoklayacağım. İçeriği size uygunsa denemenizi öneririm.


Sevgiler..

4 yorum:

  1. ben hala denemedım bende guzel bır ındırımde denemek ıstıyorum :)

    YanıtlaSil
  2. kremi sürdükten sonra durulamak için ne kadar beklemek gerekiyor??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Ayşen. Kremlendikten sonra hemen durulanıyorum ben beklemeye gerek yok. Sevgiler..

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)