BU BLOGDA ARA

4 Temmuz 2014 Cuma

Missha Magnetic Nail Polish

Piyasaya sürülen çeşit çeşit ojeler arasından benim en hoşlanmadığım -çok fazla da seveni olduğunu düşünmediğim- ojeler manyetik ojeler oldu. Mıknatısla bir ojeyi şekillendirmek ne çekici geliyor ne de pratik.

Daha önce Golden Rose'un manyetik ojesini mıknatısını kaybettiğim için maksadı dışında kullanmıştım.İkinci kez kullandığım manyetik  oje ise Missha markasına ait kahverengi, altın sarısı-yeşil yansımaları olan bu oje oldu.Ojenin fırçası oldukça geniş, benimki gibi dar tırnakları tek seferde boyamak mümkün.Fırçaya normalden biraz fazla oje alıp uyguladıktan sonra, vakit kaybetmeden mıknatısı tırnağa değmeyecek şekilde yaklaştırmak gerekiyor.Mıknatıs yatay ve dikey olarak iki türlü kullanılıyor.20'ye kadar sayıp mıknatıs kaldırıldığında oje şekil almış oluyor.Ojenin kuruma hızı da oldukça iyi,yoğun sürmeme rağmen hemen kurudu.



Ojenin rengini çok sevdim.Işıltıları da bir o kadar göz alıcı.Ojeyi manyetik özelliğinden yararlanmadan da severek  kullanacağım.




Dediğim gibi manyetik ojelerle aram yok ama bu ojenin vaadlerini gerçekleştiren, kolayca şekil alan bir oje olduğunu belirtmeden geçemeyeceğim.Bu tarz ojeleri sevenlere tavsiye edebileceğim bir oje.

Peki sizin manyetik ojelerle aranız nasıl? Daha önce manyetik oje denediniz mi? 

Sevgiler..

3 yorum:

  1. Çok ilginç, daha önce kullanmamıştım ama ilk fırsatta alıp deneyeceğim, çok merak ettim :)
    rengi duruşu çok güzel görünüyor,
    sevgiler, lifeofyasmina.com

    YanıtlaSil
  2. Hiç kullanmamıştım böyle bir oje :) Çok ilgimi çekti.

    YanıtlaSil
  3. Rengi çok tatlıymış bende de avonun manyetik ojesi var ama o güzel yapmıyor:/

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)