BU BLOGDA ARA

25 Temmuz 2014 Cuma

FARMASİ Terracotta Tekli Farlar No:02 ve No:16

Farmasi Kozmetik'in denemem için gönderdirdiği ürünleri denemeye ojelerden başlamıştım.Onlar da zaten bir oje aşığına gönderilebilecek bir paket göndermişlerdi :) Paketten çıkan farlar ise pek rengim değiller ama lila rengi olan sakin tonuyla, gri simli olan ise çılgın görüntüsüyle bende acayip bir kullanma isteği uyandırdı.


Farlardan lila olanın numarası 02, gri simli olanın numarası ise 16. Farlarım ambalaj kalitesini beğendim,gramaj olarak ideal boyutta olsalar da daha küçük olmalarını tercih ederdim.Farlar çabucakça biten ürünler değiller-en azından benim için-,gramaj da fazla olunca makyaj çekmecelerinin daimi misafirleri oluyorlar.Bu kısacık serzenişten sonra farlar hakkındaki görüşlerimi açıklamaya hazırım :)



02 numaralı far biraz sert yapılı ama kolay alınıyor.Tozutma yapmaması bu farın en en sevdiğim özelliği oldu.Ambalajda rengi canlı ve tok görünse de pigmentasyonu biraz zayıf olduğu için göz kapağında daha açık ve doğal bir renk elde edilebiliniyor. Uygulama tekrarıyla tonu koyulaştırmak mümkün ama belli belirsiz görünen farları sevdiğim için bu durum benim tam da istediğim şey.Farın kalıcılığı gayet iyi bazsız bile gün sonuna kadar idare etti.Çizgilere dolmuyor olması da farın sevdiğim bir diğer özelliği oldu.Sonuç olarak bu far benden geçer not aldı.
16 numaralı far ise simliden öte sadece sim olarak nitelendirilse bile olur. Bu farın yapısı daha yumuşak, lila olandan daha kolay alınıyor.Uygulanması da kolay fakat bu farda dökülme problemi var.Uygulama yapılan yerdeki kalıcılığı ise beni tatmin etti.Çok iddialı bir far olduğu için tek başına bu farı uygulayamam, onun yerine bu farı eyeliner gibi kullandım. Dökülenleri temizledikten sonra ortaya çıkan görüntü beni tatmin etti.



Bu iki farı kullnarak bir makyaj uygulaması yaptım. Makjajın aslı görünenden daha koyu ve canlıydı ama tek başıma ancak bu kadar fotoğraflayabildim.





Bu makyajı ben sevdim, umarım siz de sevmişsinizdir.Farmasi farlar hakkındaki görüşlerinizi de merak ediyorum, yorumlarınızı eksik etmeyin..

Sevgiler..

2 yorum:

  1. Lila olanı cok begendim. Guzel gunlerde kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hafif ve güzel bir renk.Ben de sevdim :) Teşekkür ederim :)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)