BU BLOGDA ARA

3 Temmuz 2014 Perşembe

Farmasi Nail Enamels & Shinny Triangles

Geçtiğimiz günlerde Farmasi Kozmetik'ten çoğunlukla oje dolu bir paket almıştım.O paketten çıkan ojeleri hemen denedim tabii ki :) 


Elimde markaya ait 12 adet oje var.Bazı renkler daha akışkan yapıdayken bazı renkler daha kremsi.Bu çalışmada kullandığım pembe renkli ojeler kremsi yapıda olanlardan.Ojelerin fırçaları ne standart ne flat,ama kullanımı komforlu.Ojelerin ikisinin de sürümü kolay,iki katta şişedeki renge ulaşmak mümkün.Kuruma hızları da normal düzeyde.Ama kuruma hızlarını çok da sorun etmiyoruz sanırım,oje seven herkesin elinde illaki bir oje kurutucu var :) (Benim de severek kullandığım iki kurutucu var.Okumak isterseniz buraya ve şuraya bakabilirsiniz.)Ojelerin tek sevmediğim yanı kokuları oldu.bilindik oje kokusundan biraz daha keskin bir kokusu var.Neyse ki koku oje kuruduktan sonra kayboluyor.


Nail art çalışmasını da sevdiğim iki pembe rengi kullanarak yaptım.Açık olan rengi tüm tırnağıma iki kat sürüp,tırnağımın yarısına tek kat koyu olan ojeyi uyguladım.Tek kat NYC oje kurutucu uyguladıktan sonra gri nail art ojesiyle de çalışmaya biraz hareket kattım.İki renk birbirine, gri oje de ikisine çok yakıştı.Siz ne dersiniz?



Farmasi'nin bu iki ojesi renkleriyle ve yapılarıyla benden geçer not aldı.İkisini de çok sevdim.Nail art çalışması çok özellikli değil ama hoş oldu diye düşünüyorum.

Aranızda Farmasi ojeleri deneyen var mı? Siz bu ojler ve nail art hakkında ne düşünüyorsunuz?

Sevgiler..

5 yorum:

  1. Elegant and beautiful - well done!!

    YanıtlaSil
  2. Pembenin tonu çok soft durmuş tatlım, aslında ben gri simliye takıldım:) ne kadar tok bir renk çıkmış ortaya, kapatmış silik kalmamış yani çok hoş :)
    güle güle kullan, sevgiler,
    lifeofyasmina.com

    YanıtlaSil
  3. Eline sağlık tatlım.Manikürün çok güzel olmuş yine :)

    YanıtlaSil
  4. Ben de bir ekleme yapayım. Anneme alerji yapmayan nadir oje markalarından biri kendisi :) Güle güle kullan tırnaklarında çok cici olmuş :)

    YanıtlaSil
  5. Nail art çalışması süper olmuş ya çok kibar duruyor ojenin rengi de çok güzel :) Güle güle kullan

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)