BU BLOGDA ARA

28 Temmuz 2014 Pazartesi

Come to My Tent Cowboy! // Nail Art

Bu aztek modası hiç geçmesin, ben daha bu akımın çoook ekmeğini yiyeceğim.Bu kadar basit ve keyifli çalışılan bir model daha yok! Acayip keyif alıyorum çalışırken.

Bu sefer kendime basit bir çadır modeli seçtim.Şekli gene sadece iki tırnağıma çalıştım.Tembellikten değil bu sefer, sade bir görüntü istediğim için.Yüzük parmağıma simli bir oje uygulayabilirmişim ama çok geç akıl ettiğim için değiştirmek istemedim.


İstediğiniz iki rengi birbirine uydurduktan sonra gerisi basit.İnce uçlu fırçayla tırnak ucundan dibine doğru bir üçgen çizip,tepesine ters üçgeni yerleştirince yarısı bitmiş oluyor süslemenin.Yanlara yapılan bir kaç üçgen ve ortaya çizilen üçgenle de tamamlanmış oluyor.


Koyu mor oje: Flormar Wet Look WL09
Açık Mor oje: Golden Rose Color Expert 10
Çalışma Yardımcısı: İnce Uçlu Nail Art Fırçası

Sonucu ben sevdim ya siz?

İyi Bayramlar..Sevgiler..

3 yorum:

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)