BU BLOGDA ARA

10 Temmuz 2014 Perşembe

Bioderma Photoderm Kid SPF 50+ Güneş Kremi & Bioderma Photoderm Ferahlatıcı Güneş Sonrası Kremi

Eğer benim gibi peynir denilebilecek kadar beyaz bir teniniz varsa deniz-kum-güneş üçlüsü keyiften öte bir eziyete dönüşebilir hele bir de sizden daha beyaz bir minnoş kuzunuz varsa ki bu eziyeti iki kat daha güçlü yaşayabilirsiniz! Solait Yüz Güneş Kreminden bahsederken güneş kremleriyle pek aram olmadığını,güneş kremi alışkanlığımı yeni yeni kazandığımı yazmıştım.Bugün de şuanda yaptığım tatilin baş kahramanlarını bu yazıya konuk edeceğim.


Bioderma Photoderm Kid SPF 50+ Güneş Kremini geçen sene keşfettim.Kızımın bembeyaz teni denize gitmeden önce korkulu rüyam olmuştu.Zamanında kendi çektiğim ızdırapları düşününce.. Uzunca bir araştırmadan sonra Bioderma'da karar kılmıştım.Oldukça doğru bir karar vermişim.Geçen sen yaz tatilinde kızıma bu kremi uygulayıp sıfır yanıkla tatili tamamlamıştık.Bu sene gene tercihimi aynı kremden yana yaptım.Geçen sene aldığım kremi son kullanma tarihi geçtiği için atmak zorunda kalınca aldığımız bu devasa kremi ailecek kullanmaya karar verdik.Üzerinde çocuklar için yazıyor diye kullanmayacak değildik dimi :)
Krem 200 ml'lik sprey formlu bir ambalajda.UVB ve UVA filtreleme sistemiyle ve komedojenik olmayan yapısıyla oldukça güvenilir.Şişe iyice çalkalanıp krem tene püskürtülüyor.Çıkan ürün bembeyaz,hafif akışkan ve kolayca dağıtılabilinecek özellikte.Tende bir süreliğine beyaz bir tabaka bırakıyor ama iyi dağıtıldığında zamanla o beyazlık geçiyor.Ağırlık yapan bir krem değil,yapışkan bir his de bırakmıyor -tabii kremi uygulamak için kullandığınız elinizden bahsetmiyorum-.Suya dayanıklı olduğu için suya her girip çıktığınızda yenilemeniz şart değil.Ama detaylı bir duştan sonra tekrarlamak gerekir.Koruma oranı da oldukça yüksek.Bembeyaz kızım güneşin altında çok fazla zaman geçirmesine rağmen zerre kadar kızarmadı.Güneş yanığı acısı nedir tatmadı.Bizde kremden oldukça memnunuz.



Bioderma Photoderm Ferahlatıcı Güneş Sonrası Sütü ise 100ml'lik tüp ambalajda, losyon kıvamında, cildin kolayca emdiği bir ürün.Güneş sonrası, gerilen cildi ferahlatmakta ve yumuşatmakta oldukça başarılı.Verdiği nemlilik hissi uzunca bir süre devam ediyor.Özellikle korunmasız olarak güneşe çıkıp cildiniz güneş yanığına maruz kaldıysa bu ürün sizi ve yanan cildinizi rahatlatmak konusunda kesinlikle yardımcı olacaktır!

Bu iki ürün uzunca bir süre güneş korumamızı üstlenecek.İkisini de çok severek kullanıyorum(z). Şiddetle tavsiye edebileceğim kadar iyiler!!

Ayrıca bu iki ürünü birlikte Turuncukasa'dan  kargo dahil 67.55 TL'ye aldım.Ürünüm hızlı ve sorunsuz bir şekilde elime ulaştı.Online alışveriş yapmayı seviyorsanız Turuncukasa'dan güvenle alışveriş yapabilirsiniz!

Sevgiler..

4 yorum:

  1. Bioderma'nın güneş kremlerinin sevmediğim tarafları var ama gerçekten de korumaları çok çok iyi. En beyaz tenlileri bile %100 koruyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz bu yazı oldukça iyi geçirdik sayesinde :)

      Sil
  2. Tatlım güneş kremi gerçekten önemli, benim de aman aman bir sürü ürün alayım hepsini kullanayım gibi bir alışkanlığım olmasa da günlük bile makyajımın altına bir tane güneş kremim var onu sürüyorum, kaldı ki tatilde mutlaka önemli, ama ben asıl güneş sonrası sütünü çok beğendim, gerçekten o da gerekli, kuruyan ciltler için büyük rahatlama...
    sevgiler,
    lifeofyasmina.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) bu iki ürünün benim için hep alınabilirliği var, notları tam :)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)