BU BLOGDA ARA

31 Temmuz 2014 Perşembe

Benefit the POREfessional

Günce'nin bugünkü konuğu gene uzunca bir süre kullandığım ama istediğim gibi güzel fotoğraflar çekemediğim için şimdiye kadar yazamadığım Benefit the POREfessional!



Kocaman gözenekleriniz varsa ve gözeneklerden kurtulmanın bi yolunun da olmadığını biliyorsanız onları saklamak yapılabilinecek en mantıklı davranış.Piyasada bir çok makyaj bazı var ama hepsinin işlevsel olduğunu söyleyemeyeceğim.Benefit the POREfessional ise gözenekleri küçültmek ve gizlemek konusunda fazlasıyla başarılı bir makyaj bazı.



Ürün ten renginde,biraz yoğun yapısı var.Tampon hareketlerle uygulayarak kolayca dağıtmak mümkün.Yoğun yapısına rağmen,uygulanıldığında ciltte ağırlık yapmıyor hatta uygulanan bölgede kadifemsi bir tabaka oluşturuyor.Geniş gözeneklerin görünümünü anında hafifletiyor,daha küçük olanları ise görünmez hale getiriyor. Ürünün kalıcılığı tüm gün yeterli olmayabiliyor.O zaman yapmanız gereken tek şey yeterli miktarda ürünü alıp,makyajınızın üzerinden sizi rahatsız eden bölgeye tampon hareketlerle uygulamak.Makyaj üzerine uygulanılabilinir olması da bu makyaj bazını daha kullanışlı ve albenili hale getiriyor.




Benim cildim karma/yağlıya dönük,bu ürünü ilk kullandığımdan beri herhangi bir sıkıntı yaşamadım.(Ama ürünün bazı kişilerde alerjik reaksiyonlara sebep olduğunu okumuştum.)Benefit the POREfessional'ı silikon içermesinden dolayı çok sık kullanmamaya çalışsam da çoğu zaman bi dahaki sefere kullanmam artık diyerek uyguluyorum :) 

Silikon içermesi ve 99 TL'lik fiyatı dışında benim için eksisi olmayan bu makyaj bazı hakkında siz ne düşünüyorsunuz? 

Sevgiler..

9 yorum:

  1. Bir üründe silikon olup olmadığını nasıl anlıyoruz? İçindekilerde ne olarak geçiyor? Şüphelendiğim nemlendiricilerim var da.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Bebe, Dimethicone olarak geçiyor.

      Sil
  2. bende genelde özel günlerde kullanmaya çalışıyorum be gerçekten çok seviyorum gözenek sorunum hiç bitmicek sanırım ve ben bu ürüne mahkum kalıcam:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çözüm yok ama neyseki gözenekleri saklamak mümkün :)

      Sil
  3. Bloğumda bir mim yaptım:) Seni de mimledim bakarsan sevinirim:) http://kisacasiherseyburada.blogspot.com.tr/2014/07/mim4-mimlendiimmm.html

    YanıtlaSil
  4. Sen çok anlaşamamıştın sanki bu ürünle . Benim göz bebeğim yeni büyük boyu çıkmasına çok sevindim ama çok yüksek tr fiyatları bu arada görsellerine bayıldım eline sağlık^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tarzına,zekana olduğu kadar hafızana da hayranım Edacım :) Yanlış kullanım kaynaklı bir sıkıntı yaşadım ürünü bir süre kenara attım.Cildime krem uygular gibi iyiceyedirdiğim için işime yaramamıştı.Ama doğrubuygulayınca sonuç gerçekten tatmin edici oldu doğru teknik herşeydir :) Görselleri beğenmene sevindim teşekkürler..

      Sil
  5. benimde çok merak ettiğim ama elimin almaya bir türlü yanaşmadığı bir ürün kararsızım gözenek sorunlarına iyi geldiğini işe yaradığını söylüyorlar yazınız çok açıklayıcı teşekkürler

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)