BU BLOGDA ARA

26 Temmuz 2014 Cumartesi

Alışveriş: Yves Rocher

Yves Rocher markasını seviyorum.Markanın bir çok ürününü de denedim.Özellikle efsanevi kayısılı peelingini keyifle kullanıyorum. 


Yves Rocher'in doğum günlerine özel düzenlediği kampanyadan faydalanarak bir alışveriş yaptım. Kampanyadan 2 al 1 öde yada 4 al 2 öde şeklinde faydalanmak mümkün.Fırsattan yararlanmak isterseniz yapılması gereken sadece bi Yves Rocher kart almak,sonra da doğum günü ayınızın gelmesini beklemek. Bir de yaşadığınız yerde Yves Rocher mağazası varsa, tamamdır! Alışverişin dibine vurabilirsiniz :) Ben de kampanyayı bekleyip markanın denemediğim saç bakım ürünlerini aldım.Aldıklarım ise şunlar;

Onarıcı saç bakım maskesi 21.90
Kıvırcık saçlar için çok amaçlı saç spreyi (çok sevdim) 21.90
Onarıcı saç bakım yağı 21.90
Volum veren şampuan 17.90

Tüm ürünlere 43.80 TL ödeyerek oldukça karlı bir alışveriş yapmış oldum.Firmanın bana hediyesi olan duş jeli de alışverişin ekstrası oldu.

Siz Yves Rocher ürünlerini tercih ediyor musunuz?

Sevgiler..

2 yorum:

  1. güzel günlerde kullan =9 bayılıyorum doğum günü kampanyasına..Saç bakım yağına da ayrıca aşığım =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Saç bakım yağını daha henüz kullanamadım bakalım söylendiği kadar iyi mi?

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)