BU BLOGDA ARA

24 Haziran 2014 Salı

Sweet Green // Nail Art

Hiçbir özelliği olmayan nail artları göz alıcı renklerle birleştirince nasıl güzel sonuçlar ortaya çıktığını keşfettiğimden beri keyfim yerinde.Basit bir dotticure bile sanata dönüşebiliyor.



Elimde Catherine Arley markasına ait bir çok oje var.Renklerin güzelliğini sizlerle paylaşmak için sabırsızlanıyorum.Zor manikürleri çalışmaya pek vaktim olmadığı için her zaman çalışamıyorum.Ojeleri de size bir an önce göstermeye heveslendiğim için böyle basit çalışmalar yapıp beğeninize sunuyorum.Farklı renkleri ve dokuları olan ojeleri bir arada kullanmak gerçekten keyifli.Kıyafet kombinler gibi renkleri kombinliyorum,hoş,farklı ve gösterişli sonuçlar ortaya çıkıyor.Siz ne dersiniz?





Bu çalışmanın da sonucunu gerçekten sevdim.İki ele yardımsız ve kolayca yapılıyor.Siz de deneyin,seveceksiniz :)

Sevgiler..

3 yorum:

  1. ne tatlı bir renkkkk! bayıldım:)

    YanıtlaSil
  2. Çok tatlı olmuş bayıldımm... Bu arada Bloğum taşındı yeni adresimde de takibini beklerim. blogkizsalseyler

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)