BU BLOGDA ARA

30 Haziran 2014 Pazartesi

Solait 50 SPF Yüz Güneş Kremi

Daha önceleri kozmetikle aram olmadığından bahsetmiştim.Aramın omadığı bir diğer ürün grubu da güneş kremleriydi.Normal zamanda kullanmayı bırakın tatile gittiğimde bile kullanmaya üşenirdim.Tahmin edersiniz ki ıstakoz gibi kızarmak kaçınılmaz bir hal alıyordu.Bu ızdırap verici halden kurtulmak adına vücuduma tatillerde krem kullanır oldum ama normal günlerde alışkanlık haline bir türlü getirememiştim.
Blogları okudukça kışın bile Spf düzeyi düşük kremler kullandığını sıkça okumam benim de güneş kremi kullanmayı rutin haline getirmem gerektiği fikrini iyice benimsetti.Hala kışın kullanmayı ihmal etsem de yazın güneş kremi kullanmayı adet haline getirdim.Tenim için Nehir'in 50 Spf'li Bioderma güneş kreminden otlanıyorum.Yüzüm için ise Solait markalı güneş kremini kullanıyorum.


Solait Watsons mağazalarında satılan bir marka. Mattifying yüz kremini de firma bana denemem için göndermişti.Uzunca bir zaman ürünü kullandım. Yorumlayabilecek kadar fikir sahibi de oldum.
Solait sarı renkli, yapısı fazla yoğun olmayan,cildin kolayca emebileceği özellikte bir krem.Tende beyaz renk bırakmıyor ya da yapış yapış bir his bırakmıyor.Makyaj altına kullanıyorum herhangi bir sıkıntı yaratmadı,makyaj bazı olarak başarılı diyebilirim.'Mattifying' özelliğine gelince bu vaadini kesinlikle gerçekleştirmiyor. Benim karma-yağlı cildimde olumlu bir etkisi olmadı,cildimin gün içinde yağlanma süresini  uzatmadı hatta bir miktar kısalttı diyebilirim.Karma yağlı ciltler için bu açıdan pek de uygun sayılmaz aslında ya da yanınızda benim gibi gün içinde kullanmak için pudra taşıyacaksınız.Güneş koruması ise  benim cildim için yeterli, yeni leke oluşumum yok.



UVA/UVB filtreli,suya dayanıklı ve gözenek tıkamayan özellikteki bu ürün uygun fiyatlı ortalama bir güneş kremi.Bitene kadar kullanacak mıyım? Evet. Bir daha alır mıyım? Yeni ürünler denemek istediğim için ve matlaştırma vaadini yerine getirmediği için hayır.

Artıları ve eksileriyle cildimi şuanda emanet ettiğim güneş kremi Solait'i siz denediniz mi? Krem hakkında siz ne düşünüyorsunuz? Yorumlarınızı eksik etmeyin..

Sevgiler..

2 yorum:

  1. Firmanın gönderdiği bir ürüne böyle objektif bir yorum yaptığın için teşekkürler.
    Solait'le ilgili olumlu şeyler okudum ama kullanmadım. Yüz için de kullanmaya cesaret edemem, yağlı bir cildim var çünkü. Ama vücut için alabilirim.

    YanıtlaSil
  2. AHHH BENIMDE ARTIK BU ALISKANLIGI EDINMEM GEREKIYOR :(

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)