BU BLOGDA ARA

5 Haziran 2014 Perşembe

Oriflame The One Eyeliner Pen / Gri

Oriflame'den gelen güzel paketin içinde bir de eyeliner vardı.Siyah eyelinerı kendime yakıştırmamaya başladığımdan beri ara ara Maybelline kahverengi jel eyelinerı kullanıyordum. Oriflame The One serisine ait bu gri renkli eyeliner ile yeni maceralara yelken açtım.


 

Düzgün eyeliner çekmeyi artık becerebilsem de benim için kullanımı en rahat olan eyeliner tipi bu tarz keçe uçlu kalem eyelinerlar oluyor.Bu eyeliner da ucu dolayısıyla oldukça kullanışlı.Ucunun kalınlığı ve uzunluğu ideal boyutlarda.Dikey ve yatay kullanıma müsait,her iki şekilde de ürün kolayca uç kısma geliyor ve kolayca uygulanıyor.



Renk olarak koyu griden bir yada iki ton açık.Rengini vermesi de başarılı.Tam rengi yakalamak için defaten uygulamak gerekmiyor.Bu açıdan da kullanımı oldukça komforlu. Bu eyelinerın en önemli özelliği ise kesinlikle kalıcılığı.16 saatlik bir nöbet öncesi sürdüğüm eyeliner nöbet sonrasında gram silinmeden yerli yerince duruyor.Hal böyle olunca çıkarmak için de biraz güçlü bir makyaj temizleyici gerekiyor.Bebak Acıbadem makyaj temizleyici ve Neutrogena göz makyaj temizleyici ile neredeyse tek seferde başarılı bir şekilde temizleniyor.Makyaj temizleme suları ise temizlemekte biraz yetersiz kalıyor.





Oriflame The One serisinin bu eyelinerı gerek sürümünün kolay olması ve rengini güzel verişiyle, gerek kalıcılığıyla güzel bir ürün.Çok severek kullandığım Loreal Eyeliner ile yarışabilecek kalitede.Bu eyelinerın siyah ve mavi olmak üzere iki rengi daha var.Renkleri şuradan inceleyebilirsiniz.Dilediğiniz rengi de alıp kullanın kesinlikle memnun kalacaksınız!



Sevgiler..

5 yorum:

  1. kalın uçluları sürmek gerçekten çok daha kolay.. çok yakışmış :)

    YanıtlaSil
  2. şu gri eyelinerlere bir ben alışamadım sanırım ya. Bilmiyorum bana sanki çok soluk geliyor. Ürün olarak hoş görünüyor siyah ve mavisi denenebilir ama grisi bilemiyorum pek benlik değil://

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siyah eyeliner ben de çok sırıtıyor, üniversite yillarinda yaptiğim bol pembeli mavili makyajlardan sonra da gozumde renk sevmez hale geldim.Aksine ben de griyi çok seviyorum, belli belirsiz oldugu icin..

      Sil
  3. Oriflamin iki kalemi var aklimda biri 11 tl civarinda kalin uclu Jel digeri 25 civarinda ince uclu keceli. Acikcasi ince ucluda aklim ama bazilari keceli kalem gibi ikinci suruste siliniyor demis Kafam karisti

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)