BU BLOGDA ARA

14 Haziran 2014 Cumartesi

Flormar Quick Dry Nail Enamel & Floral Nails

Flormar'ın Jelly Look serisi ile birlikte piyasaya sürdüğü Quick Dry serisini de sonunda denedim.Jelly Look serisi kadar başarılı olamasa da  yine de güzel renkleri olan iyi bir seri olmuş.


Bu ojeyi benim için Jelly Look'tan daha başarısız kılan iki şey fırçasının normal oje fırçası olması -flat fırça seviyorum- ve sürümünün fırça dolayısıyla biraz zor olması. Onun dışında yapısal olarak güzel bir oje,yarı kremsi yapısını sevdim. İki katta tam kapatıcılık sağlayan oje oldukça hızlı da kuruyor.Sürüm zorluğu da olmasa Jelly Look ojelere olan sevgimi bu ojelere paylaştırabilirdim :)



Nail art çalışmasında son zamanlarda hep yaptığım gibi kolaya kaçtım.Siyah çiçekler ve yüzük parmağıma gri oje sürerek çalışmayı 5 dakikada başladığım gibi bitirdim.





Ojenin rengini ve siyah çiçeklerle uyumunu ben çok sevdim.Peki siz ne düşünüyorsunuz?

Sevgiler..

4 yorum:

  1. Uyum harika ben de deneyebilirim farklı renklerle daha cıvıl cıvıl durabilir ellerine sağlıkk :)

    http://merveylemakyajvemoda.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cıvıl cıvıl olan bir model de çalışmıştım bu da böyle sade ve ağır olsun istedim :)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)