BU BLOGDA ARA

25 Haziran 2014 Çarşamba

Eyüp Sabri Tuncer Doğal Zeytinyağlı El ve Vücut Losyonu

El kremlerine olan düşkünlüğüm artık malumunuz.Yiyerek tüketiyormuşçasına el kremi tüketiyorum.Haliyle bir sürü de krem alıyorum. Avonun gliserinli el kremi en birinci tercihim olsa da farklı markaları da deneyimlemek hoşuma gidiyor.Bu zamana kadar Avon kremimi aldattığıma değecek bir tek Nuxe krem oldu diyebilirim.Ama macera yaşamaya devam!

Bugün de merakıma yenik düşüp aldığım Eyüp Sabri Tuncer losyondan bahsedeceğim.Pompalı şişesiyle ve miktarına göre çok iyi olan 4.75 TL'lik fiyatı ile beni cezbetti.El ve vücut losyonu olması dolayısıyla el kremi olarak kullanılabileceğini düşündüğüm için keyifle almıştım.Ama pompalı şişesi de dahil olmak üzere bu losyon beni hayal kırıklığına uğrattı.Pompalı ürünlerin pratikliğini çok seviyorum ama, bu ürünün pompası biraz ayarsız olmuş sanki.Tek pompada çok fazla ürün çıkarıyor.Zaten losyon olmasından kaynaklı oldukça akışkan yapılı bir ürün, emilimi de vasat, bir de fazla miktarda ürün çıkınca iş daha da can sıkıcı hal alıyor.Emilim zorluğunun ötesinde nemlendirme yeteneği de çok düşük.Hatta emildikten bir müddet sonra elleri geriyor.Benim kuru olmayan ellerimi bile gerim gerim gerdi, kurumuş bir tene ne yapar düşünmek bile istemiyorum.



Güzel kokusu dışında tek bir artı özelliği olmayan bu losyon kimseye tavsiye edebileceğim bir ürün değil.Ben bir kenara attım duruyor, bir daha asla kullanmayı düşünmüyorum.Bu losyonu kullanıp memnun kalan var mı? Merak içindeyim doğrusu.

Sevgiler..

23 yorum:

  1. Ben kullanmadım ama o kadar kötüyse kullanmayı da asla düşünmeyeceğim :) Paylaşım için teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) gerçekten kötü :/ İsine yarayan bir yazı olmasına sevindim :*

      Sil
  2. Sitesinden tester talebinde bulunup deneme şansım olmustu. nemlendirmesini hiç beğenmemiştim az miktardan dolayıdır diye düşündüm ama demek ki değilmiş :(
    ben de bloguma beklerim
    http://sinempehlivan39.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nemlendirme özelliği olmayan, kremsi bişi olmuş bu ürün gerçekten çok başarısız :/

      Sil
  3. Yazdıklarınızı okuduğumda bir an için ürünleri karıştırdığınızı düşündüm. Yazılanların aksine son derece mükemmel bir ürün. Diğer losyonların aksine kullandıktan kısa bir süre sonra ciltte yağlı bir tabaka bırakmıyor ve kolayca emilerek yumuşatıyor. Özellikle dirsek bölgelerine sürüldüğünde kuruluğunu giderip onarıyor. Egzaması olan arkadaşlarıma dahi iyi gelen bu ürün bu yorumları haketmiyor. 91 yıllık markaya yakışan bir ürün olmuş, tekrar deneyip öyle yorumlayın derim. sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maksadım 91 yıllık firmayı karalamak değil.Sadce kullandığım ve zerre faydasını görmediğim bir ürün oldu.Yazımda da onu belirttim.Ayrıca benim dışımda iki kişiye daha denettim ve sonuç aynı maalesef..Sizin işinize yaramasına sevindim.Sevgiler..

      Sil
  4. kozmetik bu.Bir ürün her kişide aynı sonucu vermeyebilir. Verimlilik açısından kozmetik zevk renk biraz da vücut kimyası ile ilgilidir.Bilginize. Ayrıca 91 yaşında olan bir firma ..Cumhuriyetle aynı yaşta...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denediğim ürünleri kendi vücut kimyama ve kendi zevkime göre yorumlayacağım elbette, aksi de mümkün değil zaten..

      Sil
  5. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. Ya ben pompayi acamadim daha nasil acicam :(

    YanıtlaSil
  7. Pompa nasil aciliyor gercekten ben de beceremedim bozuk mu aldim acaba diye düşünüyorum

    YanıtlaSil
  8. Bu losyon saça sürülebilirmi acaba

    YanıtlaSil
  9. Çok pahalı ürünler eczane ürünleri dediğimiz kısımdaki ürünler kullandım ama hiç biri bu ürün kadar ellerimi yumuşacık ve pamuk gibi yapmadı. Benim aksime siz hiç memnun kalmamışsınız. Pompasını ilk kullanılımda bende ayarlayamamıştım ama sonradan nekadar basarsanız okadar ürün veriyor.. Yani size bağlı ama demekki sizin ellerinize ve derinize yaramadı.. Paraben içermeyen bir ürün aslında ve çok uygun..

    YanıtlaSil
  10. Ben memnun kalmıştım. Hala da severek kullandığım bir ürün. Tabi uyanı var uymayanı var :)

    YanıtlaSil
  11. Bende çok memnunum diğer ürünlerle karşılaştırdık en az onlar kadar nemlendiyor. Kokusu da muhtesem

    YanıtlaSil
  12. Bence guzel Bir urun elde yaglilik hissi birakmiyor

    YanıtlaSil
  13. Yorumunuzu okuyunca çok şaşırdım, kime tavsiye ettiysem memnun kaldı bu üründen. Özellikle annem her bim'e gittiğinde 3-4 tane atıyor sepete. Kokusuna da, diğer yağlı kremler gibi elde yapış yapış olmama özelliğine de bayılıyorum.

    YanıtlaSil
  14. Islak tene uygulayın sonuç harika olacak

    YanıtlaSil
  15. Ben bu kreme bayıldım.hic bir markadan memnun kalmiyodim.ozellikle avonun kremleri çok vasat ama bu kremden sonra ürün arayışına girmem.benim ellerim öyle bi kuruyoduki resmen kaniyolar pamuk gibi bebek teni gibi yaptı.eskilerden şaşmamak lazım.bide uygun diyatli diye bol bol kullaniyorum ohh:)

    YanıtlaSil
  16. Ben bu kreme bayildim.bir çok krem demedim özellikle avon kremleri vasatin bile altında.kanayan ellerimi pamuk gibi yapan tek krem.eskilerden şaşmamak gerekiyo.bir daha yeni krem arayışına girmem hep bunu alicam.tesekkurler Eyüp Sabri Tuncer :)

    YanıtlaSil
  17. Ben askerde botun içinde berbat duruma düşen ayağımı bu losyon sayesinde tedavi ettim hemde hızlı bir şekilde ben ve arkadaşlarım çok faydasını gördük şuan sivil yaşantımda da kullanıyorum ve çok memnunum.

    YanıtlaSil
  18. Ilk yorumlara aldanmayin kesinlikle super bir losyon okadar krem kullanmis biri olarak soyluyorum alin aldirin hatta argan yaglisinida alicam bittikce yedeklenicek bir urun kokusu guzel kac saat oldu hala kokuyu alabiliyorum

    YanıtlaSil
  19. Süper bir krem ailecek kullanıyoruz çok memnunuz bimden her ay alıyorum.benim cildim çok kuru idi her banyodan sonra ıslak vücuda sürüyorum puturluklerim bile gitti pürüssüz oldu. Oğluma da masaj yapıyorum bacaklarına diz ve ellerine süper bir krem.paraben de icermiyor

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)