BU BLOGDA ARA

9 Haziran 2014 Pazartesi

Catherine Arley Neon Nail Lacquers // Yellow & Pink

Catherine Arley neon ojelerle aramı kesinlikle düzeltti! Daha önce koyu pembe ve yeşil renklerini denediğim ojelerin şimdi pembe ve sarı rengini denedim.

Akışkan yapıdaki ojeler kolay sürülüyor, iki ince katta kapatıcılık sağlıyor ve kolayca kuruyor. Renkler o kadar canlı ve gösterişli ki nail art çalışmaya bile gerek kalmıyor.İki rengi birbirine uydurun yeter! Daha önceki postta ojelerin yapılarına uzunca değindiğim için burada kısaca bahsetmeyi uygun gördüm.Bu postu hazırlamamdaki asıl amaç renkleri size göstermek.



Artık sadece oje süremediğim için ben gene bir kaç çizgiyle tırnaklarımı hareketlendirdim ama inanın bu ojeler tek başına bile oldukça gösterişli.



Hazır yaz da gelmişken bu bebekleri sıkça kullanacağım ben.Daha önce neon oje kullanıp yapısından dolayı sorun yaşadıysanız bu ojeleri denemenizi tavsiye ederim.Cıvıldamak sizin tırnaklarınızın da hakkı!


Sevgiler..

8 yorum:

  1. It's very sweet and perfect for summer :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. I think so! Colors are soo pretty!

      Sil
  2. kaç katta opaklaşıyor acaba? genelde neon ojelerin ince yapılı olması gibi bir sorunu oluyor. Renkleri çok güzelmiş!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esra'cım iki ince katta opaklaşıyor.Renkler de yapıları da çok güzel gerçekten..

      Sil
  3. Sarının rengi çok güzelmiş,nailartın da farklı ve güzel durmuş :)

    merveylemakyajvemoda.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Merve beğenmene sevindim:)

      Sil
  4. Tasarım çok güzl olmuş canım.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)