BU BLOGDA ARA

4 Haziran 2014 Çarşamba

Catherine Arley Neon Nail Lacquers // Green & Burnt Rose

Neon ojelere, çok gösterişli bulduğum için pek ısınamadım ama ojeleri denemekten de geri duramıyorum.Daha önce Gabrini markasına ait neon ojeleri denemiş ama ikinci kez sürmeye bile yeltenmediğim için ojeleri bir arkadaşıma hediye etmiştim.Bu sefer konu gene neon ama marka Catherine Arley!


Neon ojelerin kapatıcı olmayışı genelde sıkıntı oluyor ama bu ojelerde öyle bir sorun yaşamadım.Yapısal olarak çok akışkanlar.Sürümleri oldukça kolay, iki ince katta tam kapatıcılık sağlıyorlar.Açık yada koyu fark etmiyor her renkte durum aynı.İkinci kat sürüldüğünde jel gibi garip bir hal almıyor, bu açıdan da zahmetsiz ojeler.Kuruma hızları da oldukça iyi.



Şişede mor gibi dursa da koyu pembe renkte olan okeyle yeşil neonu birlikte kullanarak cıvıl cıvıl tırnaklara sahip oldum.Ojelere noktalar koyarak nail art çalışmış gibi yapmayı da ihmal etmedim ^,^



Ojeleri yapısal olarak sevdim.Renkleri de uyumlarını da hoş buldum.Siz ne dersiniz?



Sevgiler..

10 yorum:

  1. Oh, this is so happy, pretty and bright, love it :)

    YanıtlaSil
  2. Gabrini ojelerden kokusu nedeniyle nefret ettim desem yeridir.Catherine Arley'in ise denediğim bir neon ojesinden gayet memnun kalmıştım.Maniküründe çok hoş olmuş.Eline sağlık canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. C.A nın neon ojeleri gerçekten çok basarili, diger ojeleri de taktiri hakediyor.Manikuru begenmene sevindim canim, sevgiler..

      Sil
  3. Güzel olmuş renkler de çok güzel :)



    merveylemakyajvemoda.blogspot.com beklerim :)

    YanıtlaSil
  4. Yeşilin rengi tam yazlıık! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi :) insanin ici aciliyor baktikca:)

      Sil
  5. çok güzel olmuş pembe ve yeşil uyumu :) kapatıcılık sorunu neon ojelerin çoğunda var bunlar güzele benziyor denenmeli

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kapaticilik konusunda kefilim al kullan kesin memnun kalacaksin :)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)