BU BLOGDA ARA

21 Haziran 2014 Cumartesi

Catherine Arley Holo Nail Lacquers // 269-637-666-803-908

Catherine Arley markasına ait kozmetik ürünlerinin neredeyse tamamını denedim ama markanın sadece bir ojesini kullanmıştım. Gold Serisi ürünlerini denemem için gönderen firma, paketime rengarank bir sürü oje de eklemişti.Ojelerin neon olanlarından daha önce şurada ve burada bahsetmiştim,bugün de markanın holografik 5 ojesiyle tanıştıracağım sizi.Kalanları da 5'erli gruplar halinde yazacağım.

Ojelerden kısaca bahsedecek olursam; yapıları oldukça ince ve akışkan.Sürümleri kolay, iki katta yeterli kapatıcılık sağlıyorlar.Açık renklerde tırnak çizgileri illaki belli oluyor çok fazla kat uygulamanın bir manası yok,şişedeki rengi yakalamak yeterince şık bir görüntü oluşturuyor.İçlerindeki yanar döner ışıltılar ojeyi çıkarırken simmişçesine biraz zorlasa da pütürlü bir yüzey oluşturmuyor. Ojelerin kuruma hızları da ideal.Şimdi sıra renklere tek tek bakmaya geldi.


No:269 turuncuyu sevdirecek cinsten yazlık bir oje.Abartıdan uzak tonuyla turuncu oje kullanmaya çekinenler için iyi bir alternatif.



No:803 göz alıcı bir yeşil.Işık altında aşık olacaksınız!



No:666 pembe severlerin gönlünü şipşak çalacak şeker mi şeker bir renk.Işıltılarını bu kadar net yakalayabildiğim için mutluyum, gördüğünüz gibi bu ojeyi sürünce ellerinizi güneşin altında dans ettirmekten keyif alacaksınız!




No:908 sadelikten hoşlananlar için ideal bir oje. Bu ojeyle sadeliğinize zarif ışıltılar katarak ellerinizde görsel bir şölen yaratabilirsiniz.


 No:637 ise bordo severleri kesinlikle mutlu edecektir.Tabiri caizse 'dişi' bir oje.


Gerek yapısal özellikleriyle, gerek renkleriyle Catherine Arley'in bu 5 ojesini ben çok sevdim. Yakın zamanda 5 tanesini daha sizlerle paylaşacağım. Sabırsızlandınız değil mi? :)

Sevgiler..

10 yorum:

  1. Ayyy hepsine bayıldım:) çok güzzel renkler çıkmış ortaya, güle güle kullan canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, 3 tanesini kardeşime kaptırdım bile o da çok beğendi :)

      Sil
  2. Çok güzel renkler gerçekten. Hayırlı olsun :D

    YanıtlaSil
  3. Renkleri çok hoş :) Güzel günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler renkler hakketen güzel :)

      Sil
  4. Yeşile bittim bittim süpermiş goncaaam:)seviyorum seni

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeşil gerçekten harika asudoşum :) ben de seni seviyorum :)

      Sil
  5. Gri hariç diğerlerini çok beğendim. Diğerlerini sabırsızlıkla bekliyorum ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Gri aslında çok zarif duruyor.Kardeşim tırnaklarımda görünce hemen kaptı onu :)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)