BU BLOGDA ARA

2 Haziran 2014 Pazartesi

Catherine Arley GOLD SERİSİ // Ruj & Lipgloss

Catherine Arley markasının yakında piyasaya sunacağı 'GOLD SERİSİ' ve ürünlerinden daha önce bir yazımda bahsetmiştim.Seri piyasaya çıkmadan ürünlerle ilgili görüşlerimi yavaştan sizinle paylaşayım istedim.Yorumlamaya da deneyimlemesi en keyifli ve kolay olan rujlardan başladım:)


Seriye ait bir adet lipgloss ve bir adet ruj bulunuyor.İkisinin de kaç rengi var bilmiyorum maalesef.Bu postta bir de seri dışı rujdan bahsedeceğim bu da dip not olsun :)



Öncelikle lipglossdan bahsedeyim. Alfar kozmetiğin diğer markası olan Elite Kozmetiğe ait likit rujlardan şurada bahsetmiştim.Bu lipglossu yapı olarak onlara benzettim.Sürümü kolay,renk vermesi kolay,yoğun yapılı ama yapışkan his bırakmayan,kalıcılığı orta düzeyde olan bir gloss.


Bendeki serinin 106  numaralı içinde minik ışıltıları -hatta simleri desem daha doğru olacak- olan şeftali tonlu glossu . Simler iri olmasına rağmen çok göze batmıyor. Dudağa belli belirsiz bir renk veriyor.Ama yapısından dolayı dudakları daha dolgun, ıslak ve cezbedici bir görüntüye büründürüyor.Dudakta çok belli olan bir renk olmamasına rağmen etkisi böyleyse koyu olanların nasıl güzel durduğunu tahmin etmekte çok da zorlanmadım. Bu ruju gerçekten sevdim!



Gold Serisine ait asıl bomba 211 numaralı,Rossetto adlı ruj bence.Daha önce bordo bir ruj kullanmadığım için kapağı açınca önce bir irkildim ama, dudağıma sürünce vay be! demekten kendimi alamadım :) Rujun yapısı çok güzel.Yumuşacık,kolay sürülüyor,rengini hemen veriyor.Islak his veriyor ve yarı mat bir bitişi var.Dudağı kurutmuyor olması da rujun artı özelliklerinden.Çok kuru ve çatlak dudaklarda peeling yada öncesinde nemlendirme gerekebilir.Kalıcılığı gayet iyi. Bir şeyler yemediğiniz sürece, her ne kadar canlılığını yitirse de uzunca bir zaman sizi terk etmeyecektir.
Bu arada söylemeden geçmek istemediğim bir şey var.Rujun ambalajı çok gösterişli o konuda hemfikirizdir herhalde.Ambalajın bir güzel yanı da kapağın çevrilerek açılıyor olması.Bir nevi emniyet kilidi gibi olmuş.Kapak çıktı, kendiliğinden açıldı derdi yok. Rujunuz hep koruma altında!





Rengini her ne kadar iddialı bulduysam da rujun yapısını sevdiğim için kullanacağım bu ruju.Bordo ruj sürenlerden neyim eksik diyerek ruja alışmaya çalışıyorum :)
Dip Not: Aslında çenem de ben de hiç tombik değiliz.Şu fotoğraflarda şişman çıkma sorunumu çözersem tüm yüzümü de koymak istiyorum ama şişman çıkmaktan kurtulamıyorum. 

GOLD SERİSİ rujları benden geçer not aldı .Farklı markaların rujlarını denemeyi sevenlere bir Türk firması olan C.A rujları da tavsiye ederim.



Seri dışı ruj ise C.A'nın 609 numaralı ruju.Bu ruj da Gold Serisi rujla yapısal olarak aynı.Rengi dibinde görünen kısımla aynı.Biraz barbie pembesi bir ruj.Ama yazın beyaz t-shirt ,kot pantolon ve hafif makyaj üçlüsüne harika eşlik edecektir ;) 



Renkli kozmetikte allıklardan sonra en çok sevdiğim ikinci şey rujlar.Hele bir de bu kadar başarılılarsa keyfim katmerleniyor. Bu rujları denemenizi tavsiye ederim.

Sevgiler..

10 yorum:

  1. Açık renge bayıldım tam güneş tadında ^^ Ama o bordomsu şöyle en koyusundan olsa ne tatlı olurdu <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Acik renk ancak bu kadar guzel özetlenebilirdi ♡ bordoyu bir kat daha sursem biraz daha koyu olur ama bu bile benim icin cesaret isteyen bir ton :)

      Sil
  2. 211'in rengi çok hooşmuş. :)
    Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  3. bordoya bayıldımmmmm!denemek istiyorum :) sana da çok yakışmış tatlım:)
    http://sansaafashion.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. Serideki rujun rengini ve ambalajını çok sevdim.Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  5. vuhuuuu süper ürünler! güzel günlerde kullan tatlışkom:) ayrıca zayıflıktan izafiyet geçirecek kıvamdayken gıdı vermen çok enteresan fotoları biraz üstten çekmeye bak bir de başını çok öne eğme tatlışkom zaten miniciksin kiiii:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önerin için çok sağol beybim :) Deniciiim :)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)