BU BLOGDA ARA

13 Haziran 2014 Cuma

Catherine Arley GOLD SERİSİ // Pudra

Bundan bir buçuk yıl öncesine kadar kozmetik hakkındaki fikrim okyanustaki bir su damlasından öte değildi.Gidip bir pudra almıştım ama almak için almıştım,ne işe yarar tam bilmeden. Blogları delicesine okuyup, bilgi patlaması yaşadığımda daha seçici ve farkında olarak ürün almaya başladım.
Pudra denen şeyin tam da benim yağlı cildimin ihtiyacına yönelik bir ürün olduğunu anlamam ve un kurabiyesine dönmeden kullanmam gerektiğini çözmemle kozmetik maceram keyifli bir hal aldı :)


Artık makyajımın vazgeçilmez bir ürünü olan pudralar konusunda çok seçici davranıyorum. Rimmel Stay Matte transparan pudrayla tanışınca ( Görkem Karman sağolsun) yağlı cildimde makyajın nasıl daha uzun süre kaldığını görüp sevinmiştim.Bundan daha iyi bir pudra var mıdır diyordum ki C.A markasına ait pudranın bir efsane gibi dillerde dolaştığını gördüm.



Pudrayı deneyince neden bu kadar efsaneleştiğini anladım. Genel özellikleriyle övgüyü hak eden bir ürün gerçekten.Pudranın tozutma problemi olsa da fırçaya kolayca gelen yumuşacık yapısıyla bu durumu görmezden gelmenizi sağlıyor.Ciltte asla yapay bir görüntü oluşturmuyor,cilde doğal ve sağlıklı bir görünüm veriyor. Kapatıcılığını ortadan iyiye diye tanımlamak yanlış olmaz diye düşünüyorum.Kalıcılığı ise kesinlikle iyi.Yağlanmayı tüm gün kontrol altında tutuyor.Daha ne olsun?



İçeriğinde paraben ve talk olması dışında hiç bir eksi özelliği olmayan, fiyatına göre marifeti büyük olan bu pudrayı ben sevdim. İçerik takıntısı olmayanlar alıp kullansın, memnun kalırlar!

Sevgiler..

2 yorum:

  1. Yazın yağlı cildime BB krem dahi süremeyen birisi olarak pudralar kurtarıcı biraz da kapatıcılığı olunca değme keyfime :) Bu aralaar elimde Pastel'in bir pudrası var ama bu pudraya dönüş yapmak istiyorum açıkçası:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pastelin pudrasını da kullandım ama C.A bence daha iyi :)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)